Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er det noen her som har noen erfaringer med dette systemet? Finner ikke ut noe om hvordan det virker (hvilke temperaturer det trigger på osv) hverken hos microplex eller hjemmesidene til AquaComputer. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Kan du bruke den til og sjekke at vanntempen ikke blir for varm??? Virkemåten er jo grei, den slår av PC'n. Men føyer meg inn i rekken av dem som lurer på hvilken tempratur den kutter på??? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Den skal jo limes på selve vannblokken, og kutter ps_on statur når den blir for varmt. Det er greit nok. Spm er hva er for varmt? *sende mail til microplex å spørre* Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Nå fått svar fra microplex. Enheten skulle trigge på ca 65 grader. Hmm hvis vannblokken blir så varm, hva vil da selve cpu være? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Nå fått svar fra microplex. Enheten skulle trigge på ca 65 grader. Hmm hvis vannblokken blir så varm, hva vil da selve cpu være? Har ikke hovedkortet en funksjon for å kutte strømmen hvis temp blir for høy ? Denne er vel mest interesang ved f.eks bruk av peltierelement ? Der vanntemp kan bli over 100 grader samt CPU temp ok.... Endret 9. februar 2005 av lock-aze Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vannblokk meg HER og luft kjøling meg DER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå