Drunken_Master Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har Tele2 ADSL kan jeg få slik en Ip-Telefon? det hadde vært veldig kjekt slipper feite reininger! og hvor kan man kjøpe en slik Ip-Telefon? Takk Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Alle med høy nok internett tilkobling har mulighet for IP-telefoni. Les mer på telio. Endret 3. april 2004 av aadnk Lenke til kommentar
reybr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ikke noe i veien for å ha IP telefoni gjennom hvis du har Tele2 ADSL. Funker som det skal det Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 men må jeg ha abonnoment hos telio for å kunne bruke Ip-Telefoni så lenge jeg har adsl fra tele2 å hva slags utstyr trenger jeg? takk for svar Lenke til kommentar
reybr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Du må ha et abonnement hos Telio ja. Per i dag så er det kun Telio som leverer IP telefoni. Ta en titt på sidene demses Endret 3. april 2004 av reybr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå