Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Får opp følgende feil når jeg skal bruke LCD Smartie til å styre displayet mitt: DLPORTIO:SYS device driver not loaded Port I/O will have no affect Hva er det som skjer.? Noen glupinger der ute som bruker det? Poster denne også under programmer på programforumet... Endret 3. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kise Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hehe, fikk du ørten poppup med io feil, helt til du stoppa programmet? På hjemme siden til lcd smartie er d en engen dowload side. på denne siden kan du laste ned en patch som fikser dette problemet. =) husker ikke siden men søk på lcd smartie på google.. så kommer d nokk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 jupp.. men har funnet ut av det nå.. fjernet userport og la heller inn port95:) Da funket allt så fint.. helt til jeg kortsluttet displayet Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har dere instalert drivern a? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 alt er fikset som jeg skrev.. venter nå bare på nytt display.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 asså, jeg _surrer_ i dag :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå