sveiae Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det integrerte lydkortet på hovekortet ser ikke ut til å funke. Skal koble pc'en til annlegget -dette har jeg gjort med andre maskiner før, så problemet ligger ikke i kabel eller annlegg. Har installert drivere fra cd'en som fulgte med og har koblet kabel i rett lydutgang. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sitter å sliter med det samme selv. Har testet høytalerne, de fungerer perfekt. Ingen feilkobling. Nyeste driverene er lastet ned, og kan ikke finne noen settings hvor lyden er slått av i windows. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hmm har aldri hatt problem med dette.. Drivere til hovedkort er lagt inn? Lydkabel i grønn utgang? Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei. Dere har vel ikke koblet til front-audio-panel uten å ta vekk jumperen som beskrevet i manualen? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei. Dere har vel ikke koblet til front-audio-panel uten å ta vekk jumperen som beskrevet i manualen? eller kanskje glemt å aktivere lyden i bios? hehe Lenke til kommentar
Goof Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lyden er aktivert i bios. Bruker ikke frontpanelet, og alt er desverre koblet riktig Noen som har noen flere forslag? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Lyden er aktivert i bios. Bruker ikke frontpanelet, og alt er desverre koblet riktig Noen som har noen flere forslag? hmm.... ødelagt AC-brikke kanskje? Hører du sånn "bang" i høytalerene når du skrur på maskina? Det er jo et godt tegn...viser hvertfal at det er noe kontakt der inne.. Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har samme problem bare på et epox kort... Får ikke lyd...har åzzå innstalert di nyeste driverne. Lenke til kommentar
titus Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har dette kortet. Da jeg begynte å bruke frontpanelet, måtte jeg fjerne noen broer på hovedkortet. Jeg antar at dersom disse mangler og man ikke har koblet til frontpanel, vil man heller ikke få lyd. Sjekk i brukerhåndboken og se om disse broene er på plass. Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvorfor kjøpe såpass HK når du ikke en gang klarer å sette kablene i riktig bak.....? Wannabees. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvorfor kjøpe såpass HK når du ikke en gang klarer å sette kablene i riktig bak.....? Wannabees. Saklig informasjon. Har du ingenting å bidra med...Hold k**t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå