Gå til innhold

Helo Training

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult brett, Pytogoras! :mrgreen:

Men hvorfor "hakker" det så JEVL*?

....................................................

EDIT:13!F :p

Det hakker på grunn av at man må kjøre brettet på en multiplayer-server samtidig som man spiller brettet fra en klient fra samme maskin. Litt vanskelig å forklare, men etter det jeg har erfart, forsvinner hakkingen hvis man kjører en dedicated multiplayer-serveren på en annen maskin enn klienten.

Lenke til kommentar

Jeg har noe å si!

Du visste det kanskje ikke, men jeg er ganske sikker på at du slo to fluer i en smekk når du ga ut dette brettet; ikke bare er det et genialt heli-trenings-brett, men det er faktisk også en ren maskinvare-test!!!!!

Selv jeg, med monster-PC`en min fikk gigantiske lags som varte optil 15 sekunder!!!!!!!! :hmm:

Vet ikke om det er en bra ting eller en dårlig ting...èn ting er sikkert: du pakket på alt for mange kjøretøy!!!

Når jeg fikk tatt over de 2 flaggene trodde jeg spillet hadde hengt seg opp!!!

Det eneste jeg hørte var "Hush, Hush, Hush, Hush, Hush, Hush, Hush," om og om igjen 50 ganger!!! men ellers er helo-test et genialt brett!!!

Selv JEG som alltid har vært den beste heli-piloten på alle små-LAN og dataparty, hadde en del problemer med å få chinook-helikopteret under veggen for så å dra opp spakka så hardt at den nesten ble revet av for å få chinook`et over den neste veggen!

Konklusjon, Vegg-testen: Bare Huey kommer seg raskt under og over veggene raskt helt uten problemer!

Lenke til kommentar

Ahhh, naaajs!! endelig et brett som (ser ut) til å være etter min smak! digger heli's!!! akkurat ferdig ned lastingen.. *stenge seg inne på rommet* :p

Edit: Hmm, var ikke så lett dette her.. Mappet vistes ikke sammen med de andre mappene ingame.. Verken på Multiplayer eller Singelplayer.. La mappen i denne fila: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels

er det feil?? Prøvde å starte en multiplayer game med en annen map å loade helo_training via den, men der kom det bare at mappen ikke støtter gameplayet elns.. Og den .txt fila som ble nevnt, hvor er den? lastet ned fila på skrivebordet men det eneste som er der er Helo_Training.raf fil.. Den ble lagt i adr. nevnt over og er på 551kB..

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Edit: Hmm, var ikke så lett dette her.. Mappet vistes ikke sammen med de andre mappene ingame.. Verken på Multiplayer eller Singelplayer.. La mappen i denne fila: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels

er det feil?? Prøvde å starte en multiplayer game med en annen map å loade helo_training via den, men der kom det bare at mappen ikke støtter gameplayet elns.. Og den .txt fila som ble nevnt, hvor er den? lastet ned fila på skrivebordet men det eneste som er der er Helo_Training.raf fil.. Den ble lagt i adr. nevnt over og er på 551kB..

Du må pakke ut .rar-filen i mappen du la den i. I den ligger en fil i .raf-format og en .txt-fil.

Lenke til kommentar

Kjempefint kart å trene på Pytagoras!

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor man skal på død og liv bruke ace og rar format når 99.99999% av verden har winzip installert, selv om man sparer 5kb på en 1mb fil. Dessuten er winzip mer brukervennlig..

Lenke til kommentar
En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor man skal på død og liv bruke ace og rar format når 99.99999% av verden har winzip installert, selv om man sparer 5kb på en 1mb fil. Dessuten er winzip mer brukervennlig..

rar og ace komprimerer filer mye mer på større filer, opptil 50% faktisk.

Back to topic:

Jeg har ikke noe som helst problem å kjøre dette mappet. Husk å kjør i LAN, og ikke i internett :)

Lenke til kommentar
Kult brett, Pytogoras! :mrgreen:

Men hvorfor "hakker" det så JEVL*?

....................................................

EDIT:13!F :p

Det hakker på grunn av at man må kjøre brettet på en multiplayer-server samtidig som man spiller brettet fra en klient fra samme maskin. Litt vanskelig å forklare, men etter det jeg har erfart, forsvinner hakkingen hvis man kjører en dedicated multiplayer-serveren på en annen maskin enn klienten.

Merket ingen lagg selv uten dedikert multiplayer server. Spiller riktignok på en dual XP 1900. Det har kanskje litt med saken å gjøre.

Genialt map.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Du må pakke ut .rar-filen i mappen du la den i. I den ligger en fil i .raf-format og en .txt-fil.

Hva kan jeg bruke til å pakke ut med da?

Har WinZip, men det er vel ikke en WinZip fil?

Mvh. ThaAndre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...