Pytagoras Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 "Helo_Training" for Battlefield Vietnam A training-map for all those helicopter-pilot wannabees out there ;-) http://www.home.no/pytagoras/project_helo_training/HT01.JPG http://www.home.no/pytagoras/project_helo_training/HT02.JPG http://www.home.no/pytagoras/project_helo_training/HT03.JPG Last ned "Helo Training" Instruksjoner til installasjon og videre bruk av brettet ligger i den medfølgende .txt-filen. (Brettet er laget pr ønske fra en del brukere av dette forumet.) Kom gjerne med tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Genial map, hjalp meg mye med å forbedre heli skillzene min(sider jeg er vant med DC) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ikke at det hjelper meg, siden jeg allerde kan fly, men et utrolig bra map. Skal sende det til fadern å se om han får noen forbedring Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Veldig bra map, men jeg prøvde det bare for å se at jeg suger nå inni granskauen til å fly helikopter Er det en fordel å fly helikopter med Joystick? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Veldig bra map, men jeg prøvde det bare for å se at jeg suger nå inni granskauen til å fly helikopter Er det en fordel å fly helikopter med Joystick? Det er opp til en selv egentlig. Foretrekker å bruke mus og tastatur til å fly både helikopter og jagerfly. Noen liker det, mens andre foretrekker joystick. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Takk. Denne var til stor hjelp. Tipper det er en del spillere som er sure på meg. Det er en del spillere som har blitt med meg i bakken... Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Veldig bra map, men jeg prøvde det bare for å se at jeg suger nå inni granskauen til å fly helikopter Er det en fordel å fly helikopter med Joystick? Det er opp til en selv egentlig. Foretrekker å bruke mus og tastatur til å fly både helikopter og jagerfly. Noen liker det, mens andre foretrekker joystick. Er det kun jeg som bruker KUN tastatur når flyr heli? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Nei, bruker bare tastaturet når jeg flyr heli jeg også. Musa blir alt for sensetiv, og det ender som oftest med at jeg flyr helikopteret i en fjellvegg etc. Men heli brettet er kongebra og trene opp ferdighetene sine på. *går og trener litt mer* Endret 4. april 2004 av vorbis Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Veldig bra map, men jeg prøvde det bare for å se at jeg suger nå inni granskauen til å fly helikopter Er det en fordel å fly helikopter med Joystick? Det er opp til en selv egentlig. Foretrekker å bruke mus og tastatur til å fly både helikopter og jagerfly. Noen liker det, mens andre foretrekker joystick. Er det kun jeg som bruker KUN tastatur når flyr heli? Broren min flyr med tastatur, trodde ikke det gikk an engang da jeg selv har en del problemer med akkurat den type flyving. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Veldig bra bane! Flott at folk tar intiativ til å lage slike "training-maps". Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg har litt problemer med å få starta det...jeg har lagt det i rett mappe, men ingenting kommer opp på lista ingame, må jeg bruke en console commando? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Du må starte en Multiplayer-server for å kunne kjøre brettet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 vel....banen ser tøff ut den den må jeg laste ned når jeg kjøper vietnam om noen dager(har ikke penger akkurat nå) erjo selv stoor fan av helo-flyging i DC Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bra brett, Pytagoras. Husk å oppdatere readme.txt-fila.. Det står ingenting om hvem som har lagd den der.. Fint tiltak. Kjekt å finpusse på ferdighetene før man skal på LAN.. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Bra brett, Pytagoras. Husk å oppdatere readme.txt-fila.. Det står ingenting om hvem som har lagd den der.. Fint tiltak. Kjekt å finpusse på ferdighetene før man skal på LAN.. Oppdaterte den en halvtime før ditt innlegg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Du må starte en Multiplayer-server for å kunne kjøre brettet. ah, takker Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kult brett! Alle som er lykkelige eiere av BF:Vietnam MÅ prøve dette brettet! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vi er 3 stk som har lastet ned dette brettet, men det fungerer ikke på noen av våres BFV.. Noe spes med brettet? Vi får det opp i lista, det loader, men skjer aldri noe mer.. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Er ingenting spesielt bortsett fra at det ikke er ment som et flerspiller-brett selv om at brettet må kjøres på en flerspiller-server. Er det noen andre som har liknende problemer som techpoint nevnte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå