Gå til innhold

Operation Green Mile

Anbefalte innlegg

"Operation Green Mile" for Battlefield Vietnam

This battlefield consists of high mountains and deep valleys which only allows transportation

by helicopters or boats. Capture the villages and hillside control points to win.

http://www.home.no/pytagoras/project_green_mile/OGM1.JPG

http://www.home.no/pytagoras/project_green_mile/OGM2.JPG

http://www.home.no/pytagoras/project_green_mile/OGM3.JPG

Last ned "Operation Green Mile"

Instruksjoner på hvordan man installerer brettet ligger i den medfølgende .txt-filen.

Kom gjerne med tilbakemeldinger :)

*** Vær vennlig å ikke legg bilder direkte inn i tråden ved hjelp av IMG-tag -- TST ***

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det hakker litt i begynnelsen, er fordi man kjører brettet på en server på samme maskin som brettet blir spilt på. Testet med å kjøre brettet i en dedicated server på en annen maskin i nettverket og hakkingen forsvant. :)

Lenke til kommentar

Hva Faen er dette?!

Jeg lastet ned dette brettet med en gang jeg så det i dette forumet!

Jeg hadde ikke akkurat store forhåpninger, men jeg gledet meg til å prøve et NYTT BF: Vietnam brett.

Dette brettet er ikke bra!

Det er genialt!!!!!!!!! :dribble:

Det er LITT udetaljert, men hvem ser nå de detaljene fra lufta uansett? ;)

Noe jeg synes er litt synd, er at det ikke er noen veier! :hmm:

Jeg vet jo at dette er et map KUN for båter og helikoptere, men allikevel skulle det være noen få smale veier som en APC eller JEEP kunne ta seg fram på for å plukke opp de 3-5 lagkameratene i helikopteret som ble skutt ned rett over ås-kammen rett der borte!

Egentlig synes jeg også dette brettet er LITT for lite for mer enn 20-30 spillere; jeg fløy fra den ene siden til den andre på for kort tid med mitt Huey-heli, men det betyr ingen ting, ikke bry deg om det!

Det er bra at du bare har med transport-helikoptere på dette brettet!

Med Huey gunship hadde det vært alt for farlig for de som satt i båtene!

Også kult at du satte ut en kasse på hovedbasen til de Amerikanske styrkene!

Når jeg først prøvde brettet alene brukte jeg over 10 minutter bare på å fly høyt og lavt mad helikopterene med "Hush" durende bak helikoptersetet mitt!

Båtene var egentlig ikke en stor suksess! EA har laget noen elendige båter!!!

De svinger alt for brått, og før du vet ordet av det sitter du fast i fastlandet og har ingen mulighet for å komme deg løs!

Jeg skal selvsagt ikke gi deg et minus for spillutviklerens feil, men du kunne jo gjort elvene LITT bredere(?)

Jeg spilte også dette brettet på et lan sammen med 8 venner, og det var DRITRÅTT!

Alt i alt, på en skala av 1-6 ville jeg gitt deg og dette brettet en 5er! :w00t:

Du kan virkelig kunsten å lage spillbare maps!

KEEP UP THE GOOD WORK! :thumbs:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...