Hazard Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som har flere bilder av dette? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har ingen bilder av det, men vet at Q-Tec har et rykte på seg for å ikke lage spesielt gode kabinetter/PSU'er. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har ingen bilder av det, men vet at Q-Tec har et rykte på seg for å ikke lage spesielt gode kabinetter/PSU'er. kabinettene funker jo like bra som andre, selv om de er laget av litt andre matreialer, ofte... det er psu`ene som suger... Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Laget av aluminium de som de fleste andre... Men tynn aluminium er ikke synonymt med god kvalitet. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 q-tec kabinett e bra de so lenge de får stå i fred men pcuane e ræva Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg skal bare ha det under tven så det gjør ikke noe men noen som har bilder av det? Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Du så at det var M-Atx? Klar over at det er m-atx ja Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Da var det litt kult Har en 300Watt's Psu fra Qtec, og kjører Amd Duron 1,6@2,5 med 2 harddisker og litt små ting, stabilt. Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hadde bare tenkt til å ha en duron 1,6 og en hd så jeg trenger ikke noe bra strømforsyning Lenke til kommentar
xthal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Selv om du ikke trenger no bra PSU, trenger du nok bedre enn de q-tec lager. Der jeg jobber har vi en hel datasal med q-tec kabinetter, og det ryker ca. 1 hver måned.. ikke bra. Over til kabinettene så er de ikke laget i aluminium men valset stål, veldig tynn sådann, lett å modde med men lett å ødelegge også (jeg har personlig laget noen ganske stygge bulker i et par etter at maskinvaren inni var litt "vrien"). Plasten de bruker er også vanligvis under par når det kommer til kvalitet da den falmer ganske fort og sprekker lett om du er litt ivrig Men når de er så billige som de er så har jeg ikke noe spesielt imot dem, bare PSU'ene, de holder jeg meg langt unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå