<BøNilzen> Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er det støtte for PHP på home.no? Hvis ikke, er det noen andre gratis hoteller med støtte for PHP? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nei. Ja: http://www.start.no Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nope. start.no ( http://home.no.net ) har php-støtte... koster 10 kroner i en engangsavgift som betales via SMS. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) nei, start.no støtter vell php... (tror jeg ) EDIT: vet jeg de kom vist før meg... Endret 3. april 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) home støtter bare html .. og JavaScript da Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Takker på svar. Registrerte meg på www.start.no. Fikk ikke noe beskjed om at jeg måtte betale 10 kroner på sms jeg... Men får ikke logget meg på ftp'en... ftp://[email protected] og skriver samme brukernavn og passord som jeg bruker når jeg logger inn på start.no, men kommer ikke inn. Noen som vet hva som er galt? Endret 4. april 2004 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1937. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene. Tok meg ca. 1 minutt å finne... Når skal folk lære seg å SØKE? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Takker for svar. Trodde kontoen allerede var åpnet siden det stod adresse, ftp-adresse osv. på kontrollpanelet på start.no, men det var den altså ikke. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Til dere som har hjemmeside eller i det hele tatt har en konto hos start.no Jeg åpnet min ftp hos dem i går, og da jeg koblet meg opp lå det noen mapper der. Hva er disse for? _private _vti_bin _vti_cnf _vti_pvt _pvt_txt Og inne i noen av disse mappene ligger det noen filer også.. Noen som vet? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 home støtter bare html .. og JavaScript da Vet ikke om jeg engang skal gidde å kommentere det, men bare for zeh record, så er det browserside, altså serveren bare sender ut javascript i reintekst, så får browseren gjøre som den vil med det. Sier ikke at du ikke visste det, men til de andre som lurte... Deg over meg: Prøv å flytte de til din egen PC. Hvis det skjer noe som ikke er så bra, flytter du de tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå