AL3X Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som vet hva "bondo" blir på norsk? For dere som ikke vet hva bondo er så ta en titt Her og her Det er altså den brunaktige guffa jeg mener... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Skal det bli fronten på en PC? Likner litt, lagd høll til noen vifter og slikt Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Skal det bli fronten på en PC? Likner litt, lagd høll til noen vifter og slikt Det du ser på bildene skal bli fronten på et kabinett ja... Ikke mitt riktignok men jeg bare lurte på hva det brunaktige greiene var Edit: Trenger det til mitt eget kabinett Endret 3. april 2004 av AL3X Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmm, når jeg søker på "bondo computer" på google, får jeg mange hit på integrerte tv skjermer i biler... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) About Bondo -------------------------------------------------------------------------------- BONDO manufactures and markets automotive body repair, household repair and marine products under the BONDO, MAR-HYDE, BONDO HOME SOLUTIONS, DYNATRON, MARSON, LAMINEX and BONDO MARINE brand names. Our extensive product line has over seven hundred items including adhesive kits, body fillers and putties, fiberglass repair products, paint removers, plastic repair products, rivets, spray paints, super glue, home repair kits, undercoatings, vinyl/fabric colors, paint removers, paint hardeners and catalysts, clearcoats, primer surfacers, solvents, bumper and trim products, aerosol spray paints, undercoatings, plastic repair materials and rust converters. www.google.com er en fin tjeneste som gjør det enklere å finne frem til websites på Internet. Det er helt utrolig hva denne siden kan finne ved bare å fortelle den ett eller to søkeord om det du vil finne! Endret 4. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Edit: Nevermind Endret 4. april 2004 av AL3X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå