Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ... som du printer ut på din superavanserte kredittkortprinter? Ja, han kjøpte den sikkert på QXL. It all comes clear to me now... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Finnes en side der man får kjøpt skikkelig bra mekka Fake-ID's.. altså virkelig proft mekka kort, men jeg tør jo ikke slenge ut URL her nå Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kom an.. why? det skulle da være lov? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er vel bare å gå innom de stedene som er litt "sløve" med ID sjekken det Og hvilke steder er så det Mr.Ueland? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 I Oslo? Ulv Ulv? (heter vel "Cream" nå...) Rockefeller? Idyll () Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Rockefeller er ikke sløve på sjekk av ID, dessverre. På Cream skal det visst være lettere. Endret 4. april 2004 av Jimmy Pop Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Rockefeller er ikke sløve på sjekk av ID, dessverre. Du kom jo inn Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Du får bot hvis du har fikset på det sånn at det står ditt navn, men feil fødselsdato. Du får ikke bot hvis du låner et kort av en annen som ligner på deg. aaaiight Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kom an.. why? det skulle da være lov? jeg vet hva du mener jeg har skikelig lyst på penger så jeg syns det skulle være lov å rane banker Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kom an.. why? det skulle da være lov? jeg vet hva du mener jeg har skikelig lyst på penger så jeg syns det skulle være lov å rane banker Lenke til kommentar
semen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 kvaitets fake ID får man på www.fakeid.co.uk men der er jo litt dritt å bli tatt med..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå