nok6600 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 lurte på om det er noen som vet hvor man kan få tak i hele lange filmer og om det er noen som vet om det er mulig å få fly modus på nokia 6600 har prøvd system tools men det virker ikke på min tele Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 du kan konvertere hele filmer med smartmovie! www.lonelycatgames.com. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Du kan prøve å laste ned #LINK FJERNET#, jeg har konvertert den til P*00, men den er i 3gp så det er mulig den vil virke på 6600, verdt et forsøk iallefall, hvis ikke så er det vel bare å skaffe seg et konverteringsprogram og et rippe program og lage sine egne filmer. ang. fly modus så er det ikke mye vits etter hva jeg har forstått så godtar ikke de fleste flyselskap mobiler med fly modus. Endret 4. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Du kan prøve å laste ned #link fjernet#, jeg har konvertert den til P*00, men den er i 3gp så det er mulig den vil virke på 6600, verdt et forsøk iallefall, hvis ikke så er det vel bare å skaffe seg et konverteringsprogram og et rippe program og lage sine egne filmer. ang. fly modus så er det ikke mye vits etter hva jeg har forstått så godtar ikke de fleste flyselskap mobiler med fly modus. off 3pg.. må jo selvsagt bruke smartmovie med fullscreen heller =) Endret 4. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Du kan prøve å laste ned #link fjernet# jeg har konvertert den til P*00, men den er i 3gp så det er mulig den vil virke på 6600, verdt et forsøk iallefall, hvis ikke så er det vel bare å skaffe seg et konverteringsprogram og et rippe program og lage sine egne filmer. ang. fly modus så er det ikke mye vits etter hva jeg har forstått så godtar ikke de fleste flyselskap mobiler med fly modus. off 3pg.. må jo selvsagt bruke smartmovie med fullscreen heller =) Nja, det kommer litt anpå, har faktsik merket at jeg av og til får bedre resultater med mpegable(har ikke prøvd virtualdub enda da) Endret 4. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Elendig bruk av emnetittel. Og hva som menes med lange filmer er ikke lett å skjønne. Det finnes veldig få lange gratis filmer til mobiler. Ordet langt er også meget subjektivt. "Gandalf the grey" linket til en lang film, men det var ikke en gratis film. Slike linker gir konsekvenser, så han er utestengt i 14 dager. Denne posten stenges. Endret 4. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg