karamba Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Mange sitter nå rundt om kring og pønsker ut design på egenproduserte kjøleblokker. Denne blokka (mange har sikkert sett den før, men for alle andre) skulle jeg gjerne hatt som smykke rundt halsen! Artikkelen om hvordan han (eller hun?) laget blokka står på spansk, så det får jeg ikke med meg, men bildene sier jo mye om prosessen. ps: jeg legger ikke ut dette for å ta motet fra andre som vil mekke blokk selv, men tenk om man hadde fått et lignende prosjekt her på forumet... Endret 3. april 2004 av karamba Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 sweet!!! /me wants one!!! *mase på fattern om å tegne en* *mase på muttern om å strikke en* *mase på storebror om å kjøre en* *mase på lillebror om å skadeteste en* hehehe Lenke til kommentar
bluet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pøh, det er da ikkeno da ehrm..... uhm.... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har sett den tidligere. Elegant! Bør vel ha litt bedre verktøy enn drill og grovfil for en slik jobb. For ikke å snakke om VKVII formgiving eller no'. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Har sett den tidligere. Elegant!Bør vel ha litt bedre verktøy enn drill og grovfil for en slik jobb. For ikke å snakke om VKVII formgiving eller no'. Slapp av om eg ikkje huske heilt feil so er blokka laga kun ved hjelp av dremel og drill. Edit: Du kan jo alltids bruke Opera eller noko slikt til å oversette teksten til engelsk. Endret 3. april 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
karamba Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Han har jo hatt litt tyngre utstyr, men hovedsaklig er det brukt et søyleborr (og kanskje litt sandpapir ). Den Devilmaster-sida har mange fantastiske blokker, men Hydrae er jo den flotteste.. Klart, denne sølvblokka kan vel kanskje også gjøre de fleste kabinett finere... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Fint smykke emne det der ja ! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Den var smoooooth Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Veldig fin, han kunne ha masseprodusert den og tjent flesk på det Endret 4. april 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 sikkert noen smarte folk her som kan spansk.. jeg lurer på hvordan han satte sammen midten og sidestykkene.. og fikk det vanntett.... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 karamba og Diablito2k: Henta frå Procooling (som vanlig). In the article I make reference to the grinder and to the Dremel when I do I speak about the precautions that there are to have at the time of working with certain tools. The grinder I did not get to use it and the Dremel basically for modify the screws. The main tools that I have used, have been the cheapest drill-press than I could find with some accessory (sandpaper, polish, some mills) hand drill, hand saw and weld with a... blowpipe??....uhmmm sorry for my English again. Pluss litt til You mean "Solder with a blow torch" I believe. Yes, I also believe it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå