errare Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg kjører W2000. Når jeg logger av får jeg nå beskjed om at "det er trygt å slå av maskinen..." Hvordan kan jeg få den til å gjøre det selv i gjen? Lenke til kommentar
Izor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) sånn var gammel pc`en min hele sin levealder *me u rest in peace* det er ingenting jeg fikk gjort med det du må nokk bruke powerknappen ja obs litt kjappt i svingene Endret 3. april 2004 av Izor Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Enable ACPI/APM i BIOS . .... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dra ut strømkabelen når du skal skru av Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hva med å ta hovedsikringen da? Da er du ihvertfall sikker Neida... hvis den før har slått seg av automatisk, så kan det være en innstilling ett sted som er feil (kontrollpanel eller Bios?). Men mulig du må installere Windows på nytt ja. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Errare ! Jeg anbefaler deg å studere denne: http://www.theeldergeek.com/shutdown_issues_in_xp.htm ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå