K.. Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hei hei folkens! Min MSN messenger er litt merkelig av og til. Plutselig finner den ut at den vil sette på engelsk tastatur. (Kan ikke skrive Æ-Ø-Å) Det virker som dette skjer når jeg taster en spesiell tastekombinasjon. Jeg har ikke funnet ut hva denne kombinasjonen er... Er det noen som vet hva jeg snakker om? All hjelp motas med takk! Endret 4. april 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmm er ikke helt sikker men, Hvis du har WinXP, se neders til høyre vedeiden av ikonene ( default ) Står Tastaturet på NO eller ENG ? hvis det står på ENG, prøv å sette den på NO å sjekke om det funker.. Men som sagt så er jeg ikke helt sikker.. men vært et forsøk Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Nei, det virker ikke som det fungerer slik. Det er KUN på messenger at man ikke kan skrive æ-ø-å Man kan skrive det i foreks word og kjør... Det er bare i Messenger..! Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Under kontrollpanel -> regionale innstillinger -> språk -> detaljer (kan hende jeg husker de titlene litt feil) så er det listet opp hvilke språk som er installert på maskinen din. Jeg antar at både "Engelsk (USA)" og "Norsk (bokmål)" er installert. Du kan prøve og fjerne "Engelsk (USA)" helt og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Tenker nok det er "Alt-Shift" du kommer borti. Det skjer med meg i ett kjør, så skifta tastekombinasjon, kan være greit.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Ja! DER har vi der! Så det er DET som skjer... Har testa, og du har helt rett! Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå