IwwY^^ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei! Jeg satt idag og spillte far cry og hadde kanskje spillt en god time eller 2 da skjermen plutselig ble svart og lampen på skjermen ble oransj. Da jeg prøvde å starte maskinen på nytt kom det intet skjermbilde bare hvite streker iblant(selve pcen starta men ikke noe skjermbilde). Nå lot jeg pcen stå i 10min og starta den opp igjen og det funker fint. Dette har skjedd 2 ganger. Hva kan være feil? Jeg har ikke overklokket noe. Kortet er et 5950 fra MSI, men har en kjøleribbe som ligner fælt på 5900 ultra.. ikke rød pcb, men grønn.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det er referansedesginet til nVidia, men regner med at det er veldig godt. men luftflyt i kabinett? sliten PSU? feil minne? osv.. problemene kan være mange.. Lenke til kommentar
lumpen Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det samme har skjedd med meg men da var det bare å restarte pcen! Jeg fant ut at det var noe galt med minnet...ta å søk på google etter "memtest"! så kan du teste om det er noe galt med minnet! Et lite forslag men som han før meg sa...feilene kan være mange! Lenke til kommentar
Monken Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg sier det samme som lumpen her sa, søk etter "memTest" og kjør det. Det kan være minne vet du! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er nok ikke minne . Hvis pc'n ikke lot seg starte før etter ti minutter er det kun en ting. PSU 'en har vha PFC /termobekyttelse slått av DC linjene og må kjøles ned/resette seg før den starter igjen . Overbelastet PSU .. ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå