Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Finnes det så kraftige kjøleribber? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 tviler på det med mindre du mekker en giga en selv.... vannkjøling..... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123061&cks=PRL Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 den ribben ser litt risky ut, ikke zalmans ribber klarer det alene, de anbefaler en vifte til kortet Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hadde varme problemer selv med original kjøleren, vil IKKE anbefale den uten en god vifte på. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Kan ikke garantere for den jeg heller, men det står nå at den skal kunne kjøle ett 9800XT og spørsmålet var jo om man kunne få ett 9800XT til 0db. Om denne funker på ett 9800Xt er det jo et stillegående alternativ. EDIT: Passer visst ikke Endret 3. april 2004 av lperik Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hva med Ultimate Edition? det skal jo funke fett Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Vga silencer passer ikke til XT eller AIW versjonene. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hva med Ultimate Edition? det skal jo funke fett 9800xt sin ultimate edition er zalman heatpipen med vifte! aner ikke hvorfor de kaller den ultimate edition selv om den ikke er stille.... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) 5700Ultra kortet mitt bruker bare kjøleribbe nå,fordi jeg greide å ødelegge tilkoblingen og kortet ligger på 50 grader i windows. så jeg tviler på at du får kjørt et 9800XT med bare ribbe Endret 3. april 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 hva med Ultimate Edition? det skal jo funke fett Ultimate Edition ribba kan vel ikke kjøpes utenom? Dessuten er den sinnsykt overpriset i lag med skjermkortet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123061&cks=PRL Er det forresten mulighet for å borre 2 Papst 19dba vifter inn i denne ribba her? Da gjør det meg ingenting. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hva med å kline en slik en foran den zalaman klumpen.. http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm.....5#N0q1q3q848q6 Endret 3. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvor må du ha den på 0dB uansett da? Altså, tilogmed 10dB er jo langt under høregrensen vår! Kjøp en Heatpipe med en skikkelig stillegående vifte så er det lydløst for mennesker uansett da:) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det som lager mest støy i maskina mi pr. dags dato er jo faktisk diskene mine.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det som lager mest støy i maskina mi pr. dags dato er jo faktisk diskene mine.. samme her... har 9 vifter i kabbinettet mitt styrt av ein Sunbeam Rhoebus og det eineste eg hører er ein Hitachi disk som står og brummer... og prossessor-kjøleren da thermaltake Volcano 11 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Hvor må du ha den på 0dB uansett da? Altså, tilogmed 10dB er jo langt under høregrensen vår! Kjøp en Heatpipe med en skikkelig stillegående vifte så er det lydløst for mennesker uansett da:) Joa, det er nesten umulig for meg å høre PSU`en min på 17dba med mindre jeg legger øret mot den. Derfor lurte jeg på om jeg kunne ta den skjermkort-kjøleribba som er nevnt lenger opp å kline på skjermkortet. Deretter kline på 2 stk 80x80 stillegående vifter i alluminium med noe termetisk lim. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 det som lager mest støy i maskina mi pr. dags dato er jo faktisk diskene mine.. jeg skjønner ikke det med lyd fra harddiskene jeg har 4 disker som suser å går men jeg hører dem ikke... hvorav 1 av dem er SCSI også men det jeg hører er kabinet viftene og CPU vifta... jeg vet ikke hva dere mener med stille gående heller for min pc er på 65 db jeg syntes det er ganske stille da, men når alt er på fult FY F**N da bråker det.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 the animal - hvordan lyd oppfattes er veldig subjektivt. Og hvis du synes 65dB er stilegående da tror jeg ikke at dine meninger vil ære så veeeeldig stort vektlagt kan du si Men - Thomas - nå kan det jo være at siden PSUet ditt går på 17dB, at når du legger til to til vifer så vil det totalte støynivået stige til over "høregrensen". Men det vil uansett ikke være spesielt mye over 20dB uansett i det tilfellet, og du vil fremdeles få en nesten fullstendig stillegående maskin. Iallefall stille nok til at du ikke kommer tl å bry deg med det (Med mindre du har HDDer som bråker da :/) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 the animal - hvordan lyd oppfattes er veldig subjektivt. Og hvis du synes 65dB er stilegående da tror jeg ikke at dine meninger vil ære så veeeeldig stort vektlagt kan du si jeg er litt tunghørt å da så jeg hører ikke så jævlig bra!!! men jeg syntes det er en akseptabel støynivå til min hørsel, men andre kan klage på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå