Gå til innhold

Condition Zero

Anbefalte innlegg

heisann! Sitter her og har nettopp kjøpt cs:cz .. På pakken er det avbildet en fyr med bazooka, nye skins osv. Men hvorfor i all verden er det ikke noe nytt i online multiplayer delen??? samme gamle våpen, bare litt forandring på mappene. ikke nye skins på playerne en gang!!! :wow:

Kunne ikke multiplayer delen vært som "Deleted scenes" ????

Eller er det jeg som har innstalert feil eller noe? (håper det, for det føles ut som jeg kastet 250kr ut av vinduet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, er enig i at å selge CS er svindel. Å selge spill fra 1997 for 200 spenn er svindel i mine øyne ;) (PS, jeg er av de som ikke forstår folk som spiller CS når det finnes BF, UT, Jediacademy, Call of duty osv osv). Men som kjent, smaken er som baken.

Faktisk kom ikke CS:CZ ut i 1997. Det CS du snakker om, er gratis, det er HL som koster penger (100,-). Dessuten, svindel å selge spill fra 1997, hva med å la være å kjøpe det..?

Lenke til kommentar
Ja, er enig i at å selge CS er svindel. Å selge spill fra 1997 for 200 spenn er svindel i mine øyne ;)  (PS, jeg er av de som ikke forstår folk som spiller CS når det finnes BF, UT, Jediacademy, Call of duty osv osv). Men som kjent, smaken er som baken.

Faktisk kom ikke CS:CZ ut i 1997. Det CS du snakker om, er gratis, det er HL som koster penger (100,-). Dessuten, svindel å selge spill fra 1997, hva med å la være å kjøpe det..?

;) = ikke helt seriøst

Lenke til kommentar

CS:CZ er en svindel i mine øyne.. etter å ha prøvd det så merker man at det er sikta mot såkalte newbies.. botene osv er ikke mye å skryte av.. og noen av de nye mapsa er tullete.. vil ikke akkurat fungere på et ordentlig nivå.. så jeg vil si at det ikke er verdt den summen de tar for spillet!

Lenke til kommentar
Ja, er enig i at å selge CS er svindel. Å selge spill fra 1997 for 200 spenn er svindel i mine øyne ;) (PS, jeg er av de som ikke forstår folk som spiller CS når det finnes BF, UT, Jediacademy, Call of duty osv osv). Men som kjent, smaken er som baken.

Du glemte "Far cry" det er genialt og får 6'r i alle tester

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...