Gå til innhold

Hvilket kamera skal jeg kjøpe???

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Hei! Først må jeg bare si at digitalkamera.no er en kjempeside, men sjekk ut prisene i Capi International sin butikk på Oslo Lufthavn Gardermoen (min arbeidsplass), eller kontakt meg på [email protected]. Beste prisene i landet på fuji og nikon

Men trenger hjelp for å velge digitalkamera her nå. Skal ha et 3 millioner kamera, og det står egentlig mellom 2 kameraer. nikon Coolpix 885 eller Sony DCR-P5 (eller en tilsvarende av de nye modellene DCR-P91 het vel toppmodellen der) Jeg skal ha et kompakt kamera der bildekvaltiteten står i sentrum. Vil ha både manuelle og automatiske funskjoner. de fleste vil vel si at 885 gir bedre bilder enn sony modellene, m en er det mye forskjell?? Er Sony freak, og har mye utstyr i sony bl.a. laptop som er virkelig gjort til rette for digitalkameraer, men memorycard slot og greier....få høre noen synspunkter....

mvh

marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Hei!

Jeg tror at alle Sony kameraene benytter memorystick.

Det er dyre minnekort.

Undersøk det først.

Øystein

Lenke til kommentar

Ja, skjønner at nilon er et bedre valg. Men hvor mye bedre er det? Er det så mye at det er svært merkbart i bildekvalitet,funksjonalitet og design at det vil være en svært dårlig avgjørelse å velge p5 eller p9 da....??

Tror valget faller på sony, siden det vil falle lettest sammen med laptop osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...