monstar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hva skal jeg gjøre med min gamle pc? hadde tenkt å overklokke den så den kortsluttet men jeg fant ut at da ville den bli ødelagt. kom med tips!, prøver ut alt! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 filserver? webserver? porr maskin? bruke psu som test psu? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) filserver?webserver? porr maskin? bruke psu som test psu? porr maskin, jaja bruke en gammel pc til det. må jo ha codecer stor hardisk osv.... vordan cpu, ram psu osv. er det på den pc? Endret 4. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 enkelt og greit: kjør server på den Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 gi den til meg så skal jeg teste ut ting jeg, muhahah! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Synes det første forslaget ditt var kurant, jeg: JA til destruktiv overklokking! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Gi den til frelsesarmeen. Det er det siste man gjør med en pc Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) hvor gammel? jeg hadde en 486 som jeg angrer på at jeg kasta. tro det eller ei, men jeg likte ikke å kaste den da heller da den blei bytta ut med en p100. Var glad i den. Endret 3. april 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ingeting :kaste den ut vindue og sjå ka den tåle:P:P hihi Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Bruke den til TV-maskin i stua. koble den til tven, kjøp deg en sånn logitech fjernkontroll, og, har nettverk kobet til. Vips så har du en movie-box, du kan spille av filmer du har lastet ned, vise fram bilder fra diverse utflukter, etc..(Os kommer ann på maskin (men er det dårlig så bruk windows 98), og skjermkort, skaff et drog med 8~16 mb minne). Det er det jeg holder på med, jeg har en gammel pentium 2, 450 mhz som jeg skal lage en liten kasse som mulig i.. og ha DVD rom da. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har en gammel Pentium 200 MMX liggende, og en PIII 450, og min onkel har faktisk en dual 486SX 25 MHz liggende, som jeg har lyst til å gi ham et bud på. :-) Gamle greier er gøy å fikle med! Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hva skal jeg gjøre med min gamle pc? hadde tenkt å overklokke den så den kortsluttet men jeg fant ut at da ville den bli ødelagt. kom med tips!, prøver ut alt! hadde tenkt å overklokke den så den kortsluttet, men jeg fant ut at da ville den bli ødelagt. atte,, atte,, hehe,, dette vil faktisk gi meg lærdom Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 filserver?webserver? porr maskin? bruke psu som test psu? porr maskin, jaja bruke en gammel pc til det. må jo ha codecer stor hardisk osv.... hvordan cpu, ram psu osv. er det på den pc? det er en amd duron 600mhz, 256 sdram, geforce2 ti Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 filserver?webserver? porr maskin? bruke psu som test psu? porr maskin, jaja bruke en gammel pc til det. må jo ha codecer stor hardisk osv.... hvordan cpu, ram psu osv. er det på den pc? det er en amd duron 600mhz, 256 sdram, geforce2 ti Perfekt til en movie boks det.. ta deg en tur utti snkkerbua, eller noe og skreddersky en kasse, sett den til tven din eller noe.. Dette syns jeg er en lur ting. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Men dette er jo en god maskin en det jeg trodde det var. Bruk den som en webserver! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Hiv den ut av vinduet, knus den med slegge.. Gir en ufattelig tilfredsstillelse Endret 4. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hvordan cpu, ram psu osv. er det på den pc? Lærer ikke folk norsk på skolen lenger? Jeg mener at du kan gi PC-en til en skole eller til et godt formål. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg mener at du kan gi PC-en til en skole eller til et godt formål. har ikke skolen trege pc`er fra før?? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hvordam gjør jeg om pcen til en server? ellr hvordan setter jeg opp en? har ikke gjort det før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå