FalcoN200285 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg skal lage meg et vifte hull til på chiefteken min!! Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 se på microplex. under ting og tang. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ok!! tusen takk!!!! Lenke til kommentar
joZa Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvordan er en slik å bruke i forhold til stikksag? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvordan er en slik å bruke i forhold til stikksag? Treg Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 etter å ha hugget med en sånn tang en stund så får man enorm vondt i en slags indre overflate i hånda, og det går sakte. Man klemmer hånda si et utall av ganger, Jeg bare lånte nibbling cuttern av en fyr.. Mest søpplette jeg har vært borti. Stikksag, eller multiverktøy funker mye mere (Dremel CoITech Multiverktøy osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå