Orcea Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 DE engelske verbene har foskjellige bøyninger i preteritum, f.Eks :oh! PLZ mr.grandmother, don't put your cock in my face !!! men tilbake til saken denne skjermen kostet meg huset så jeg sitter på gata og spiller cs. CS er veldig kult.... denne skjermen TÅLER ikke regn !!!!!!! skjønner ikke.. hva kan det gå av??? jeg prøvde å bytte skjermen , men de i butikken sa at jeg stinket sånn, så jeg måtte gå ut.... HVA KAN JEG GJØRDE? ??? Lenke til kommentar
vancer Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 don't let your grandmother put his cock in your face,men use paraply::::: Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 *rapportert* To om den Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ROFL hva er detta for noe kødd a? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 *rapportert* To om den 3 om den Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kommentar er overflødig, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg