Orcea Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg kjøpte en drit bra pc til 20000 kr !!! den ble veldig varm etterhvert, hadde hørt om Vannkjøling så jeg bestemte meg for å teste det... jeg koblet fra pc sjekket litt oppi skrotet, men brente meg plutselig på toa når jeg skulle kjenne på vifta. da bestemmte jeg meg for å gjørde det rette, jeg fylte opp badekaret med appelsinsaft (som var på tilbud på Rimi) jeg kastet skrotet,men JEG BOMMA. pc'en fly ut av vinduet, men plutselig spratt den opp fra vinduet og rett ned i appelsinsaften.. jeg lot pc'en hvile seg litt oppe i badekaret. etter noen timer tok den opp, og testet den. DEN FUNKA IKKE !!!! hva er galt ?? jeg har prøvd å tørke pc'en med hårføner. hvis folk har samme problem, så kontakt meg på nr:92333955 PS dette er bare kødd for de som ikke skjønner det... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Og vitsen med dette var? Lenke til kommentar
vancer Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg synes du gjorde veldig mye fint, men hvordan badekar har du, kunne tenkt meg et sånt!! Lenke til kommentar
Orcea Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 badekaret er veldig stort !! plass til gruppesex oxo ! du får kjøpt det på narvesen noen gater vekk fra der jeg ikke bor... Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Og vitsen med dette var? Enkelte sto langt bak i køen da de fikk utdelt vitale organer (les hjerne)... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg støtter teorien din (les: sannheten) fullt ut. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dette må være det mest useriøse jeg noen gang har lest her. Denne avdelinga har med lyd å gjøre. Denne tråden hører hjemme i søppel Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Orcea: 2 dager for seint Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmm... Merkelig. MEn du kan garantert ta det på reklamasjon Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Brukeren har blitt bannet for en laaaang tid forover. Det er bare BS-poster alt sammen så jeg stenger denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg