Mio Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei! Har litt problemer med at msn,icq og DC++ og Skype plutselig kutter ut her. Det som er det rare er at, når jeg sitter på msn og icq alene, uten når dama sitter på pc'n ved siden av,så virker alt som det skal. Men hvis begge vi to bruker pc'ne samtidig og sitter på msn, så stopper alt opp av og til.det virker ikke å sende msn til hverandre, og msn logger seg av og mine nedlastninger fra Dc eller ftp stopper helt opp. Routeren er en Netopia 4542 Jeg bruker en Cnet 5 port switch oxo, men tror ikke problemet kan ligger der. Har ikke login til routeren nå uansett,så det er lite jeg får gjort.passordet til routeren sava jeg på en IBM disk som kvelda for et par uker siden Så "mars001" her har du problemet mitt Men vil bare legge til at ALT virker som det skal når jeg bare bruker en maskin. litt rart.. Noen med tips og triks? Lenke til kommentar
Section8© Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei Jeg kjørte inntil nylig samme router med en Belkin 5 port switch. Ingen problemer i det hele tatt. Hvis vi surfet på begge maskinene samtidig, delte switchen linja i to. VI hadde begge lik hastighet. Ingenting i din NGT router som tilsier at det skal være et probelm. HAdde jeg vært deg ville jeg sjekka nettverkstilkoblingen på maskinene dine. Prøv å opprett en ny og se om det kan hjelpe deg. MSN og andre programmer skal ikke være et problem. Vi kan også sende filer mellom maskinene ved hjelp av msn. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå