zenzor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kjøpte meg battlefield vietnam i går, men med et skuffende resultat! Spillet lagger stort sett konstant. Må ned på medium grafikk uten skygge for at det skal gå rimelig greit. Resten av maskinen ser slik ut; Asus a7n8x motherboard, en 7200 rpm serial ata disk, amd xp athlon 2400+ prosessor (2ghz) og til slutt skjermkortet som er et asus v9280 kort (ti 4200 basert), (uvesentlige ting ikke nevnt). Hva bør jeg gjøre for å få lagg frie bilder? Bytte skjermkort (anbefallinger)? (ps. antialasing og anisotropic filtering er skrudd av ) Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er ikke rart det lagger hvis du har det på high? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) du har eit skjermkort som fungerer heilt greit til dagens spel.. om du har pengane, vent til då ATI og Nvidia slepper ut sine nye skjermkort som skal vere ein del raskere enn dagens beste.. battlefield tærer på rammen og, kva ram har du? og kor mykje? Endret 3. april 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Ashtray: er det lenge til ati og nvida slipper de nye skjermkortene? Endret 3. april 2004 av DragonFlyer Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Ashtray: er det lenge til ati og nvida slipper de nye skjermkortene? I april en gang skal de nye toppmodellene komme ... I følge denne artikkelen kommer NV40 13. april og ATi har nok en lanseringsdato i nærheten av det. ....koster jo litt da.... Endret 3. april 2004 av ptv- Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Du kan ikke vente å kjøre et toppspill som BF Vietnam på maks detaljer med det systemet Det går desverre ikke. Oppgradering av skjermkort er nok første pri for et laggfritt BFV på maks detaljer. Regner med du ikke har 3200 ram heller. Endret 3. april 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg kjører BF V med maks detaljer i 1024x768 med ett Ti 4800SE, problemfritt. Dette kortet er bare marginalt bedre enn ditt. Jeg har derimot ett P4C system, 2.4GHz og 512 MB PC3200 RAM. Installert den nyeste Forceware driveren og directx? Lenge siden du reinstallerte windows? Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Forresten så forekommer lagging pga dårlig båndbredde på nettverk / internett. Om du har for dårlig skjermkort så HAKKER det! Lenke til kommentar
eln Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) sliter også med lagg i bfv/bf1942. har: Ti4600 xp2500 (xp3200) 512mb twinmos Klarer ikke kjøre høyere enn 640x480 uten at det lagger som F. (pingen er ikke problemet). har nyeste nvidia driverne Endret 3. april 2004 av eln Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Forresten så forekommer lagging pga dårlig båndbredde på nettverk / internett.Om du har for dårlig skjermkort så HAKKER det! På norsk ja men på engelsk er det det samme og siden lag er engelsk så burde du tenke deg litt om Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Du kan ikke vente å kjøre et toppspill som BF Vietnam på maks detaljer med det systemet Det går desverre ikke. Oppgradering av skjermkort er nok første pri for et laggfritt BFV på maks detaljer. Regner med du ikke har 3200 ram heller. Karen har rett... Jeg hadde et Ti 4200, har nå oppgradert til 9800 Pro. Kortet ditt er rett og slett ikke bra nok til de nyeste spillene på fulle detaljer... Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 husk å patche spelet, patche lydkort driveren og patche skjermkort driveren til nyaste. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (uvesentlige ting ikke nevnt) um hvor mye ram du har ellers? hvis du sitter med f.eks. 256MB ram, så er det ikke merkelig at det hakker...1024MB er fint til Battlefield spillene har jeg erfart. Det skjermkortet du har er heller ikke alværdens, spesiellt hvis det er 64MB versjonen du har. PS: det er stor forskjell på "HAKKING" og "LAGG" LAGG = fullstendig Internet relatert Hakking = Hardware/performance relatert lær deg forskjellen, for det nytter som regel ikke å spørre om hjelp til lagg problemer hvis du mener hakking, da får du feil svar Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Eg har et geforce 2 GTS skjermkort, og det hakker.... Kjøpte radeon 9800 Pro - og fortsatt det samme..... BFV bruker Ram.. MASSE RAM .... Det er det beste du kan kjøpe.. Og helst rask ram, type 3200 passer fint.... Ville sagt av 1024 er min for bfv Hakkin - dersom du svinger til siden, og den hopper over en del bilder, da hakker det. Dette skyldes hardware. Laggin - dersom du svinger til siden, og den plutselig hopper litt tilbake er det lagg. Dette skyldes båndbredde hos deg/serveren Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Pacman,04/04/2004 : 04:07] Eg har et geforce 2 GTS skjermkort, og det hakker.... Kjøpte radeon 9800 Pro - og fortsatt det samme..... BFV bruker Ram.. MASSE RAM .... Det er det beste du kan kjøpe.. Og helst rask ram, type 3200 passer fint.... Ville sagt av 1024 er min for bfv Hakkin - dersom du svinger til siden, og den hopper over en del bilder, da hakker det. Dette skyldes hardware. Laggin - dersom du svinger til siden, og den plutselig hopper litt tilbake er det lagg. Dette skyldes båndbredde hos deg/serveren hmm... du har sikkert masse bug i windowsen din du! broren min har gefeforce 4 mx 2 ghz intel pentium 4, 256 mb og optimalisert system da! det lager ikke noen ting på den pc hans. Stillig spill det men jeg gamer only cs hmm.. hvis du tar og formater pcen og tar og insalter windows xp sp1, og tar windows update og instaler de nyeste skjermkort driveren og dircet 9 så får du nok bedre ytesle tror jeg ! det kan jo hende du har får dårlig prossesor? eller hovedkort ? Endret 4. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 I følge denne artikkelen kommer NV40 13. april og ATi har nok en lanseringsdato i nærheten av det. Papirlansering. Du vil ikke finne noen NV40 kort i butikkhyllene den 13. april. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (uvesentlige ting ikke nevnt) um hvor mye ram du har ellers? hvis du sitter med f.eks. 256MB ram, så er det ikke merkelig at det hakker...1024MB er fint til Battlefield spillene har jeg erfart. Det skjermkortet du har er heller ikke alværdens, spesiellt hvis det er 64MB versjonen du har. PS: det er stor forskjell på "HAKKING" og "LAGG" LAGG = fullstendig Internet relatert Hakking = Hardware/performance relatert lær deg forskjellen, for det nytter som regel ikke å spørre om hjelp til lagg problemer hvis du mener hakking, da får du feil svar Det er hvordan det brukes i norske miljøer og samtaler ja. MEN, som sagt , på engelsk finnes det ikke et ord som blir oversatt til hakking og lag blir da brukt som begge deler, resten av setningen sier da i hvilken sammenheng det er Lenke til kommentar
norrick Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 husk å patche spelet Det har vel ikke kommet en patch enda? Snakker du om den såkalte lagfixen så fungerer den for ytterst få. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det ser ut til at EA kjenner til problemet. Community Update - 3.19.04BFV Performance Issues? We're getting reports from a few people in the community who are experiencing issues affecting performance in Battlefield Vietnam. Unfortunately, there isn't a consistent factor which links these reports. If you do experience an in-game performance issue, please email [email protected] with a detailed description of the situation. Please include the following information: The situation when the performance was impacted The server you were playing on Your system specs...found by running EAsy Info from your START Menu in EA GAMES>Battlefield Vietnam. Please note that this is currently an information gathering procedure and we will not be responding to all issues individually as they are received at BFHQ. To receive support for your issue please visit the following WEB SITE. Det er mange som har liknende trøbbel, bare se på forumet til EA. Forhåpentligvis vil den kommende patchen ordne opp i en del. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 [Det jeg sa...] Det er hvordan det brukes i norske miljøer og samtaler ja. MEN, som sagt , på engelsk finnes det ikke et ord som blir oversatt til hakking og lag blir da brukt som begge deler, resten av setningen sier da i hvilken sammenheng det er choppy performance, bad framerates, low FPS? Lag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå