huf Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er det noen slags tool jeg kan bruke som viser det meste av systeminfo i console? Det må vise %mem %cpu osv osv. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Du snakker om top? Takker. Var akkurat det jeg trengte. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 *shock* top, ps og kill var det aller, aller første jeg lærte om linux husker jeg. top har alltid vært en trofast "screen-saver" til servere med midlertidig monitor som står og går. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 *shock* top, ps og kill var det aller, aller første jeg lærte om linux husker jeg. top har alltid vært en trofast "screen-saver" til servere med midlertidig monitor som står og går. Hehe, "cmatrix" er en fin konsoll-screensaver. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan ogsaa fortelle om "apachetop" som er grei om du har en webserver - travel som saadan. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kjører top på tv'en min jeg. Har også brukt cmatrix en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå