Gå til innhold

Hva er den høyeste CPU tempen du har klart ?

echo221

Anbefalte innlegg

y0 !

Tar en liten oppfølger av minste CPU temp, nå gjelder det høyeste CPU temp. :green:
Hadde vært mosomt å vite hvor mye dere har klart å få den opp i..

Det her er vel det jeg har klart:

CPU: AMD XP2600+ Barton
HK: Asus A7N8X-E
Tempratur: 43c (Load)

Hakke kommet så mye lengre, bruker SLK900A og 4stk wannabe delta vifter som kabinettvifter.

Ingen bekymringer på meg pga. CPU temp nei :)

Skriv gjerne om CPU ble svidd, eller lever per idag :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
55 grader på [email protected] ghz med luftkjøling. Viften hadde sluttet å fungere...

Og ja, jeg sitter på den prosessoren enda :D

Men med 30 grader lavere temp nå da.... :)

Lurer virkelig på hvordan du klarer å holde en cpu-temp på 25 grader. Regner da selvfølgelig med at pc'en din står i vanlig romtemp, ikke noe kaste-ut-på-altanen-i-10minus-prosjekt.

Lenke til kommentar
55 grader på [email protected] ghz med luftkjøling. Viften hadde sluttet å fungere...

Og ja, jeg sitter på den prosessoren enda :D

Men med 30 grader lavere temp nå da.... :)

Lurer virkelig på hvordan du klarer å holde en cpu-temp på 25 grader. Regner da selvfølgelig med at pc'en din står i vanlig romtemp, ikke noe kaste-ut-på-altanen-i-10minus-prosjekt.

Hei.

Nei, dataen står inne på rommet mitt. (ca 18-19 grader).

Grunnen til at tempen er såpass lav, er:

1. Tempen er målt _Idle_. Load temp er på ca 34-35C-

2. Bruker et 25l Akvarium som reservoar, og den avkjøler vannet veldig godt i tillegg. Pumpen står nedsenket i den.

Hele greia startet egentlig med at jeg skulle prøve på et slags jallakjølings opplegg, så jeg satte pumpen neddi akvariet fylt med iskaldt vann med masse store isklumper i. Det sier seg vel selv at jeg ikke gadd å holde på med å fryse isklumper i alle veighet, men har ikke fått gjort noe med det enda. Mitt neste prosjekt blir vel å bruke mitt andre akvarium, 250 liter! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...