Solarstone Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) lurte på hva pass er til Cisco 677...prøver å logge meg på gjenom telnet.. admin funker som user..men noway er ikke passord!? hva gjør jeg da? Endret 3. april 2004 av darapa Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ringer ISP`en din og spør... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 right! bruker ikke kontant kortet til det... Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Passordet er en 8-siffret "tallrekke" som du får hos kundeservise - mail eller tlf, no problem.... Edit : jeg tok bare en telefon, og jeg fikk det med en gang Endret 3. april 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) vell er jo stengt der nå uansett...så er det ingen annen måte jeg kan komme fram til passorde og login info på!? hadde Netopia før...er det ingen måte at passorde er relatert til noe jeg vet!?.. Endret 3. april 2004 av darapa Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 right! bruker ikke kontant kortet til det... Da klarer du deg tydeligvis uten passordet da Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hadde Netopia før...er det ingen måte at passorde er relatert til noe jeg vet!?.. Nei, du må nok kontakte kundeservice dersom du vil ha tak i det. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 det var veldig synd...finnes det noen annen måte å få active mode i DC++ på da?...noen andre porter jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 http://endring.nextgentel.no/web/selectRou...angeConfig=true Her kan det også gjøres Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 http://endring.nextgentel.no/web/selectRou...angeConfig=true Her kan det også gjøres man må fremdels ha pass ord? fikk logget meg inn..men vet ikke hvordan jeg gjør det...høres kanskje dumt ut men sånn er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå