Vo0do0 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Doom III Publisher: ActivisionDeveloper: id Software Genre: Action / FPS Single Player: No Multiplayer: Internet / LAN Recommended GPU: GeForce FX Official Website Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Gamespot Ahhh... Var litt bekymra der en stund. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Syk grafikk da! Det var faktisk første gang jeg ahr sett pics fra doom3 Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 tidenes dummeste skrivefeil? Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hvor lenge har de holdt på med doom3? Trur det blir den sykeste grafikken ever.. .Har sett litt på fillmer og det sykeste med det er kanskje lyset,skyggene+ at grafikken er sykt myk og detaljert Endret 3. april 2004 av HoMeBoY Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. På et next-gen grafikkort ja! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvor lenge har de holdt på med doom3? Trur det blir den sykeste grafikken ever.. .Har sett litt på fillmer og det sykeste med det er kanskje lyset,skyggene+ at grafikken er sykt myk og detaljert i fire år "Doom III, for example, has been in development for four years" john carmack http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=2013&p=2 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. På et next-gen grafikkort ja! Jeg er ganske overbevist om at dagens gode DX9-kort, som f.eks. 9800 Pro/XT og 5900/50 Ultra vil kjøre spillet knirkefritt. Når det gjelder CPU, er kravene lavere enn f.eks. Far Cry, dette pga ekstremt mye bump mapping. Man skulle i alle fall klare seg helt fint med en XP2500+! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. På et next-gen grafikkort ja! Jeg er ganske overbevist om at dagens gode DX9-kort, som f.eks. 9800 Pro/XT og 5900/50 Ultra vil kjøre spillet knirkefritt. Når det gjelder CPU, er kravene lavere enn f.eks. Far Cry, dette pga ekstremt mye bump mapping. Man skulle i alle fall klare seg helt fint med en XP2500+! Ikkje overvurder dette spillet, det har blitt gjort før og eg rekner med at fleire middle-end kort klarer det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Dessuten så snakker vi om de største guruene i grafikkmotor-bransjen her. Tipper Carmack kommer til å slippe ut et spill som vil være samtaleemne i år etter utgivelsen. <3 John "Hairy-Man" Carmack <3 Lenke til kommentar
tåa Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. På et next-gen grafikkort ja! Jeg er ganske overbevist om at dagens gode DX9-kort, som f.eks. 9800 Pro/XT og 5900/50 Ultra vil kjøre spillet knirkefritt. Når det gjelder CPU, er kravene lavere enn f.eks. Far Cry, dette pga ekstremt mye bump mapping. Man skulle i alle fall klare seg helt fint med en XP2500+! Ikkje overvurder dette spillet, det har blitt gjort før og eg rekner med at fleire middle-end kort klarer det Enig. Hver gang noen kommer inn på temaet grafikk i spill som Half-Life 2 og Doom 3, blir det sagt at det kanskje vil kjøre flytende med Radeon 9800 XT, Athlon 64 og 1024 MB RAM. For det første vil PC-er av et slikt kaliber yte mer enn nok til å spille med alt på fullt. For det andre går det faktisk an å redusere bildekvaliteten, så litt eldre oppsett kan klare å drive spillet også. John Carmack har sagt at minimumskravene vil bli rundt GeForce 3 eller tilsvarende, 1000 MHz prosessor og 256 MB RAM. Jeg tror ikke han lyver. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg mente ikke i min uttalelse at Middle-range kort eller dagens toppmodeller ikke vil kjøre Doom III Jeg mener at det blir spennende å prøve det med f.eks NV40 eller R420 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Uansett, jeg ser med bekymring på boksen min med XP1800+ og GF3 Ti200. Særlig grafikkortet har vel sett sine beste dager. Far Cry med 800x600 er greit, men når alt står på low mister det liksom litt av gløden. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. På et next-gen grafikkort ja! Jeg er ganske overbevist om at dagens gode DX9-kort, som f.eks. 9800 Pro/XT og 5900/50 Ultra vil kjøre spillet knirkefritt. Når det gjelder CPU, er kravene lavere enn f.eks. Far Cry, dette pga ekstremt mye bump mapping. Man skulle i alle fall klare seg helt fint med en XP2500+! Ikkje overvurder dette spillet, det har blitt gjort før og eg rekner med at fleire middle-end kort klarer det Enig. Hver gang noen kommer inn på temaet grafikk i spill som Half-Life 2 og Doom 3, blir det sagt at det kanskje vil kjøre flytende med Radeon 9800 XT, Athlon 64 og 1024 MB RAM. For det første vil PC-er av et slikt kaliber yte mer enn nok til å spille med alt på fullt. For det andre går det faktisk an å redusere bildekvaliteten, så litt eldre oppsett kan klare å drive spillet også. John Carmack har sagt at minimumskravene vil bli rundt GeForce 3 eller tilsvarende, 1000 MHz prosessor og 256 MB RAM. Jeg tror ikke han lyver. Og hvis du allikevel setter det på den laveste settingen kommer det til å se hvertfall like bra ut som de beste spillene på markedet. Men det kan være en grusom overvurdering da. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det blir nok artig å prøve ja. På et next-gen grafikkort ja! Jeg er ganske overbevist om at dagens gode DX9-kort, som f.eks. 9800 Pro/XT og 5900/50 Ultra vil kjøre spillet knirkefritt. Når det gjelder CPU, er kravene lavere enn f.eks. Far Cry, dette pga ekstremt mye bump mapping. Man skulle i alle fall klare seg helt fint med en XP2500+! Ikkje overvurder dette spillet, det har blitt gjort før og eg rekner med at fleire middle-end kort klarer det Enig. Hver gang noen kommer inn på temaet grafikk i spill som Half-Life 2 og Doom 3, blir det sagt at det kanskje vil kjøre flytende med Radeon 9800 XT, Athlon 64 og 1024 MB RAM. For det første vil PC-er av et slikt kaliber yte mer enn nok til å spille med alt på fullt. For det andre går det faktisk an å redusere bildekvaliteten, så litt eldre oppsett kan klare å drive spillet også. John Carmack har sagt at minimumskravene vil bli rundt GeForce 3 eller tilsvarende, 1000 MHz prosessor og 256 MB RAM. Jeg tror ikke han lyver. Det er jo nettopp dette jeg sier, jeg overvurderer ikke spillet, jeg sier at det vil funke strålende med dagens teknikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå