pmdv Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hei, er det noen som kan fortelle meg hvor f... jeg skal putte IDE kabelen til den nye plextor brenneren min ? Plass en har harddisken plass 2 har aopen dvd spilleren min og floppy er selvfølgelig på floppy plassen. mao hvordan skal dvd spillerne og cd brenneren plaseres på hovedkortet. Mangler jeg en kabel ? Ellersh hvem bør være primær stasjon cd-brenneren plextor eller dvd spilleren aopen . Håper noen kan forbarme seg over meg å gi et svar raskt :wink: mvh Peter Oppgitt "helt grønn " instalatør Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg hadde kjørt harddisken som master på egen kabel (Master= den lille dippen bak på harddisken). Denne skulle stått på den første ide kontakta di. På kontakt nr 2 så hadde jeg satt først cd brenneren (Secondary master i bios) og dvd som nr 2. maskin--kabel--kontakt-harddisk. maskin--kabel--kontakt-cdbrenner--dvd. Dette vil sikkert fungere fint! Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Sjekk at din kabel har to utganger du kan koble til utstyr på. Noen har bare en...:sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå