Eulogy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nå som det endelig er April og gratis mms i helgene så har jeg prøvd å sende et par stk idag. Sendte et par stk til dama, men hu har ikke fått noe. Prøvde å sende til meg sjøl og den ene kom fram. Er det sånn hos dere andre, at mms ikke kommer fram? Virker som det er ganske ustabilt, noe som er ganske kjedelig og dårlig syns jeg. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har sendt flere hundre allerede. Ingen problemer Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hmm strange.. har telenor kontant da,men d er litt problemer der å nå.sikkert derfor de har gratis sending nå i helgene siden systemet er nede iblandt både hos stjelenor og netkåmm Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Sikkert mange som sender mms, kan være derfor det er ustabilt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det har alltid vært ustabilt. Husker det ikke alltid funka forrige gang det var gratis. Har ikke merket noen problemer nå hvertfall, men det kommer nok snart uansett Lenke til kommentar
bjornbon Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har det funka før? Har dama de Netcom? Hos NetCom må man ihvertfall aktivere abonnementet for MMS, og få tilsendt innstillinger. Men det har du sikkert gjort...? Hvis ikke kan begge deler gjøres fra netcom.no. Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Mms trafikken har vært enorm i hele kveld. Dette kan sikkert forklare at enkelte opplever noen problemer når de skal sende (og motta) mms. Det kan også være verdt å merke seg at hvis man har youngTALK eller NetCom kontant, så må man han minimum 2,50kr på saldoen for å få til å sende gratis mms. Dette er pga det fremdeles trekkes 2,50Kr når dere sender mms, men disse får dere igjen når sekunder senere. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 At man må ha 2.50 på kortet vet jeg alt om. Merket at det forbedret seg utover lørdagskvelden, men på søndag var det litt ustabilt igjen. Er faktisk første gang jeg har opplevd at det har vært ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå