jøran Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg er ganske nybegynner og lurer på om noen kan si meg hvordan jeg får til meny med linker på venstresiden av hjemmesiden min? Setter pris på om noen kan ta seg tid til å forklare Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tekstlinker eller grafikklinker..? Tekstlinker er vel bare å lage en hyperkobling dit du vil.. Grafikklinker lager du en hyperkobling på bildet dit du vil.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 eller mente du oppsette av tables/div ???? Lenke til kommentar
jøran Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Noe sånt som på denne siden her: http://www.magicwinter.tk/ Hvordan lager jeg sånn meny? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Den siden brukte frames. Det er fyfy Bruk tables eller CSS+div. Sistnevnte er best. Foreslår at du tar deg en tur på www.w3schools.com og lærer deg grunnleggende HTML og CSS. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det du kan gjøre er å legge til dette: i head: <head> <style type="text/css"> #meny { width: 200px; border: 1px solid #f00; float: left; } </style> </head> <div id="meny"> <li><a href="#">lenke</a></li> <li><a href="#">lenke</a></li> <li><a href="#">lenke</a></li> </div> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå