wiggles Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Her er problemet, Jeg skaffet meg nylig et Asus 9800xt kort, og så nå hadde jeg tenkt å montere på en magnum vannblokk, da jeg fjerner kjølesystemet ser jeg at det er flere brikker som skal ha kjøling. Det er 4 stk, så mitt spm er vel egentlig, noen som har opplevd det samme og kommet ut av det? eller må jeg bare bruke viftene som er på originalt? mvh Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) De brikkene du snakker om er ram-brikkene. Kjøp noen slike, og gjerne sett en vifte som blåser på dem for å skaffe luftsirkulasjon. Endret 3. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er 4 stk Øhh.. trodde det var 8 jeg.. 4 på hver side.. Er det ikke? Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) tror ikke det, selv om jeg nettopp hadde kortet oppe, sheesh.Husken min er ikke helt på topp, så er ikke sikker.Men mener det er 4 rambrikker. De små heatsinkene? De funker helt fint eller? kan man ikke heller bare ta og kutte litt fra en gammel kjøleribbe eller noe? noen forslag til hvordan montere en vifte til å blåse på? takker for svar btw:D Endret 3. april 2004 av wiggles Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 De er faktisk ikke så små som de ser ut som. Man bretter dem ut, og med en stille vifte over dem så fungerer det veldig bra! Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har ett Sapphire XT kort, der var det og 4 sånne, det er ikke et "must" å ha noe på de.... Hiv på vannkjølinga du, det gjorde jeg.... Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå