eirberen Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kjøpte meg et trådløst accesspunkt og nettverkskort i dag. har koblet opp og jeg får internett på datamaskinen. Men jeg kommer ikke inn i d-link accesspunktet. Jeg må nemmeltig enable WEB sikkerheten. Men får ikke gjort dette når jeg ikke kommer inn i den. Det står i manualen at jeg ska skrive http://192.168.0.50 for å komme inn. Men da kommer det bare at siden ikke kan vises. Hva skal jeg gjøre? Håper på raske gode svar Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Ingen med d-link accesspunkt som vet hva som kan være galt? ha forresten NGT internett. Men jeg kommer jo på nett. Men får ikke konfigurert accesspunktet Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 prøvd å skrive http://192.168.0.1 ?? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 prøvde nå. Finner ikke siden :-\ Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 En kamerat av meg har en router (kjøpt fra biltema eller elkjøp for 1200 kroner) for å komme inn i router må han skrive http://192.168.168.250 Og denne routeren fungerer som den skal med alle koblinger Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Trykk inn reset knappen bakpå punktet og kjør config fra start. Disse aksesspunktene har ekstremt vanskelig med å godta bytte av lan ip. Har jobbet mye med disse og av egen erfaring suger de hardt. Foretrekker linksys eller 3 com. Linksys er forresten et underselskap av cisco, så man vet hva man får av kvalitet der. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Skal jeg skru av den pcen som tar i mot signaler fra accesspunktet da? Og hva mener du med å kjøre config fra start? Lenke til kommentar
600XL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Du kan forsøke å finne IP-adressen til aksess-punktet med "IP scan". Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Du kan forsøke å finne IP-adressen til aksess-punktet med "IP scan". Fant ikke ip adressen til accesspunktet i allefall. Kun ngt routeren. min pc og den som er koblet til WLAN Lenke til kommentar
600XL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Aksess-punktet vil vanligvis ikke gi fra seg eget navn ved bruk av Angry IP-Scan. Du må "manuelt" lete gjennom lista etter en IP-adresse med ping fra 0ms og oppover. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Huff huff Har enda ikkje fått det til. Noen som har andre tips? Lenke til kommentar
aslettnes Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bruker du kabel når du skal inn i web menyen? Trur at muligheten for å gå trådløst inn i AP er disabla som standard.. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Huff huff Har enda ikkje fått det til. Noen som har andre tips? Sjekk hvilken ip du har som gateway. Dette er ip`en på din router. Men som en her sier kan det være at det er deaktivert fra Wlan siden, men du kan jo prøve.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå