anon12234 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hei, når jeg leste posten til Diablito2k så ble jeg veldig inspirert til å lage min egen vannkjøling, så jeg har bestemmt meg for å forsøke å få fatt på noe aluminium eller kobber som jeg kan bruke. i føste omgang blir det bare cpu-blokk, har først tenkt å prøve ut samme design som Diablo2k brukte på sin kobberblokk for å være sikret at det fungerer og ikke får dårlig ytelse....... dette blir det å forsøke å lage i første omgang: Skal stikke innom et par blikkenslagere og biltema i løpet av mandagen å handle inn, slanger, nipler, plexiglass og kobber/aluminium. pumpe og radiator kommer senere....... skal få tatt på digitalkamera så jeg kan ta masse bilder underveis......, onkelen min driver gård og golfbane så han har megaverksted som jeg har alt av utstyr. kanskje jeg finner ei kobberskinne eller 2 der også Endret 3. april 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Sjekk min log da... Der er samma design som du har der. Misunner deg for det verkstedet! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ahhh, en hjemmelaget vannkjøling til kan bli stilig dette... gl hf videre btw, kan du invitere en tur i det verkstedet ? jeg må slite med dremelen min jeg mvh ballemann Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ahhh, en hjemmelaget vannkjøling til kan bli stilig dette... gl hf videre btw, kan du invitere en tur i det verkstedet ? jeg må slite med dremelen min jeg mvh ballemann hvis du bor i trondheim så , Endret 3. april 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Vill det gå an å bruke en slik en for å frese i kobber, eller må jeg skaffe en kraftigere en? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 nope..... du må ha seriøse maskiner får å frese i metaller.. (10000+ klassen) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ahhh, en hjemmelaget vannkjøling til kan bli stilig dette... gl hf videre btw, kan du invitere en tur i det verkstedet ? jeg må slite med dremelen min jeg mvh ballemann hvis du bor i trondheim så , LOL, jeg bor faktisk i tr.heim også ranheim\vikåsen type sted vet du hvor det er? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 selv lagd er vel lagd. hjemmelaget vannkjøling tar jo over forumet nå.. tøfft Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 another one lykke til hehe... tror du har inspirert ganske mange til å lage vann kjøling Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ahhh, en hjemmelaget vannkjøling til kan bli stilig dette... gl hf videre btw, kan du invitere en tur i det verkstedet ? jeg må slite med dremelen min jeg mvh ballemann hvis du bor i trondheim så , LOL, jeg bor faktisk i tr.heim også ranheim\vikåsen type sted vet du hvor det er? seff vet jeg hvor det er, bor pa byåsen jeg..... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 nope..... du må ha seriøse maskiner får å frese i metaller.. (10000+ klassen) jaja..... får vell borre da, slik som du gjorde....., hvis ikke onkel har en fres på lur da..... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ahhh, en hjemmelaget vannkjøling til kan bli stilig dette... gl hf videre btw, kan du invitere en tur i det verkstedet ? jeg må slite med dremelen min jeg mvh ballemann hvis du bor i trondheim så , LOL, jeg bor faktisk i tr.heim også ranheim\vikåsen type sted vet du hvor det er? seff vet jeg hvor det er, bor pa byåsen jeg..... Bor ca 10 min unna deg jeg da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det er ingen problemer med å bruke en slik en: Men du må ha metallfreser og et bord å sette den i ,feks som dette: Og så må du VITE hva du holder på med da dette ikke er et verktøy for nybegynnere Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) *MISUNNELIG* Dog, enorme bilder... Illegalt? Gleder meg til å se resultater... Edit: tss... "sjalu"... lol Endret 5. april 2004 av Kauder Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Snekker'n: En sånn en har pappan min også (Sorry, måtte bare) Lykke til Henrik2k.. Blir sikkert meget bra.. Endret 5. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Snekker: En sånn en har pappan min også (Sorry, måtte bare) Lykke til Henrik2k.. Blir sikkert meget bra.. Jepp, men jeg slipper å låne av pappa Dette er ting jeg bruker i jobb derfor har jeg det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 ble ikke noe av den innhandligen på mandag , dro på lan istede. og i morgen skal jeg på hytta til søndagen. proskjektet blir nok utsatt en ukes tid...... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvorfor ikke en sånn? Bør stå klar hos meg like etter påske. Planen er å montere på noen stepper-motorer og lage delvis CNC av den, men det spørs hvor mulig det er... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvorfor ikke en sånn? Bør stå klar hos meg like etter påske. Planen er å montere på noen stepper-motorer og lage delvis CNC av den, men det spørs hvor mulig det er... Joda, den er ikke å forakte nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå