Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sinnsyk Regning fra MTU/kvalito


Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg også regning fra MTU Link på 2719kr for 1. januar til 18 februar.

Dette blir feil, de skrev jo i brevet sammen med fakturaen at "De vilkår og priser du hadde med Kvalito videreføres i sin helhet".

 

Jeg hadde 545kr for 7 timer bruk pr. dag, i fakturaen var det regnet 421 timer Norgestakst, siden jeg skulle ha 7 timer fri bruk pr. dag, og perioden de fakturerer på er 49 dager, skal riktig antall timer være 421t - (7 * 49t) = 78 timer.

Derfor skal jeg kun betale for 78 timer overforbruk/samtaler + fast pris for januar og februar (545kr hver) + mobil, 5 sifret og 815 nummer (tilsammen kr 56,92 +mva).

 

Dette må vi få ordnet opp i på et vis, de sier jo selv at vi skal ha samme vilkår som med Kvalito, dette bryter de med disse fakturaene :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg fikk svar på email idag,og der fikk jeg beskjed om at oppringt tellerskrittene ikke er fratrukket og at dem beklaget det hele.

Jeg ville få en ny faktura eller en delkreditering,og de beklaget det inntruffne.Ser ut som feilen retter seg.

Ettersom jeg kan se har Roger23 riktig regnestykke. :thumbup:

Lenke til kommentar

Uansett så har jeg sagt opp hele Mtulink.

Orker rett og slett ikke mere kluss etter Kvalito.

Blir vel til at jeg går over til Telenor igjen,der hadde jeg iallefall alldri noen faktura problemer.Mye rart kan sies om Telenor men det kan det jaggu meg om andre Isper også.

Valget står imellom pest eller kolera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...