NextoN Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei hei , Jeg har kjøpt meg et nytt lydkort fikk det i dag. Creativ SoundBlaster 2 Mitt lydkort Jeg har og MSI KT400 ULRA FISR , TwinMos 2700 333mhz AMD 1700+ 1.53GHZ Maxtor 60 GB 133 Osv...... Men på oppstarten vil den ikke botte skikkelig dette skjedde bare når jeg tok inn lydkortet i PCI slotten , da kom den ca over halvparten av biosen. Så skjekket jeg på USB porten da lyste alle lysene bortsett fra det oppe til venstre. Så leste jeg i instruksjons boken der stod det : Boot Attempt -This will set low stack and bott via INT 19h? , det betyr? hva skal jeg gjøre ? , Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 sett lydkortet i en annen pci port Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Fordi har jo lixom jeg ikke prøvd ,neida.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) *slettet* Endret 3. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Ehm , Fant det tidige problemet : , Slave cd rommen min var ikke strøm i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå