TurboJugend 2 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har hørt at noen lager næsten hele siden i PS og nå lurer jeg på hvordan dette egentlig gjøres. hadde vært en stor fordel for meg siden jeg kan PS mye bedre enn dreamweaver.... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Jeg anbefaler ikke at du lager hele siden i PS. PS egner seg til å lage grafikk, for senere å slice opp bildene.. All koding bør du enten stå for selv eller overlate til et program som DW. edit: ikke lov med animerte bilder som avatar. Endret 3. april 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har hørt at noen lager næsten hele siden i PS og nå lurer jeg på hvordan dette egentlig gjøres. hadde vært en stor fordel for meg siden jeg kan PS mye bedre enn dreamweaver.... Ikke lov med animerte avatarer. Man lager bare grafikken i PS (eller gIMP eller hva som måtte falle deg inn). HTML og CSS skrives i en tekstbehandler. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Har hørt at noen lager næsten hele siden i PS og nå lurer jeg på hvordan dette egentlig gjøres. hadde vært en stor fordel for meg siden jeg kan PS mye bedre enn dreamweaver.... Du kan lage alt i PS, men det er ikkje lurt! PS brukes til design, de elementer i design som ikkje lar seg gjengi ved CSS, lagrer du som bilder jpg/gif/png ettersom. Bruke slice og save for web til dette. Resten koder du selv! Skal du lage websider bør du lære deg CSS og html først! EDIT: wow, to sneik seg foran.. Endret 3. april 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Den ideelle metoden er å slice, UTEN å lagre som html i photoshop (forbanna rotete oppkok-kode), og heller kode deisgnet manuellt basert på det oppdelte bildene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå