Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ja det var virkelig billig . Var på Rimi idag og handla litt ymse + en tilbudskasse . Den sto igjen i vogna mens det andre gikk på båndet og jeg sa : Og jeg skal ha denne kassa , og han titta og sa okay . Jeg betalte med kort , og han spurte om jeg ville ha kvitteringen ,jatakk sa jeg og putta den i posen med varene . Når jeg kom hjem synes jeg det var litt lite med 350,- kroner så jeg sjekka kvitteringen . Kassebetjenten hadde glemt å slå inn brusen . Billigste 15 liter brus jeg noen gang har fått tak i ... .... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Light brus er vel ikke noe bedre enn vanlig brus.. Da får man kunstig sukker istedenfor vanlig sukker.. kunstige ting er noe dritt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 60 kr for en 6pakning med glasscola er bedre Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Var det Cola der også? Jeg trenger en (to-tre) kasser cola til TG. Coca Cola: Vanlig , Light , Tab . Fanta: Appelsin , Sitron . .... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Bruttern og jeg samarbeida... Jeg fiksa bilen (bytta bremser og olje) til fattern, mot at bruttern fikk låne den til sverige, så kjøpte bruttern 5brett brus til meg og et til blib som ikke har muligheten til å dra til söta bror EDIT: legge til bilde: Endret 5. april 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Light brus er vel ikke noe bedre enn vanlig brus.. Da får man kunstig sukker istedenfor vanlig sukker.. kunstige ting er noe dritt Så, herr ekspert, hva gjør kunstig sukker med deg, som vanlig sukker ikke gjør? Bortsett fra å ikke gjøre deg tykk og rund, og ikke lage grobunn for kariuser og baktuser i tannebissene.. Endret 4. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Da går jeg heller på Esso på sortland og kjøper meg 2 stykk 1.5L Cola til 25kr. Folket var i dag å handlet der og endte opp med Cola for 150kr totalt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 60 kr for en 6pakning med glasscola er bedre Kjekt at de selger six-pac med glass-Cola. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 *springe på butikken og kjøpe 11 1,5liters flasker med PEPSI MAX til TG* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hadde et glass tab i dag. det var faktisk veldig godt... er det ikke light brus? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Enig. Men det er uansett en smakssak. LordTimmy; Vi kan vel si oss enig i at Dr. pepper er den verste, kan vi ikke? Jeg er ikke enig Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruttern og jeg samarbeida... Jeg fiksa bilen (bytta bremser og olje) til fattern, mot at bruttern fikk låne den til sverige, så kjøpte bruttern 5brett brus til meg og et til blib som ikke har muligheten til å dra til söta bror EDIT: legge til bilde: Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Enig. Men det er uansett en smakssak. LordTimmy; Vi kan vel si oss enig i at Dr. pepper er den verste, kan vi ikke? Jeg er ikke enig Ikke enig i at det er en smakssak? Eller ikke enig i at Dr. pepper ikke smaker godt? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruttern og jeg samarbeida... Jeg fiksa bilen (bytta bremser og olje) til fattern, mot at bruttern fikk låne den til sverige, så kjøpte bruttern 5brett brus til meg og et til blib som ikke har muligheten til å dra til söta bror EDIT: legge til bilde: http://www.home.no/kingmephisto/image/safen.jpg ØYH!!! PARTY HOS KING_MEPHISTO!!!!!!!! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruttern og jeg samarbeida... Jeg fiksa bilen (bytta bremser og olje) til fattern, mot at bruttern fikk låne den til sverige, så kjøpte bruttern 5brett brus til meg og et til blib som ikke har muligheten til å dra til söta bror EDIT: legge til bilde: http://www.home.no/kingmephisto/image/safen.jpg ØYH!!! PARTY HOS KING_MEPHISTO!!!!!!!! Og jeg er den enste som er invitert! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Light brus er vel ikke noe bedre enn vanlig brus.. Da får man kunstig sukker istedenfor vanlig sukker.. kunstige ting er noe dritt Så, herr ekspert, hva gjør kunstig sukker med deg, som vanlig sukker ikke gjør? Bortsett fra å ikke gjøre deg tykk og rund, og ikke lage grobunn for kariuser og baktuser i tannebissene.. ikke det at jeg er ekspert, men jeg har hørt fra søstern min som har studert medisin at kunstig sukker ødelegger metabolismen (som vel gjør at man blir feitere av light brus enn vanlig) og at det er kreftfremkallende... drikker heller vanlig brus selv, synes den smaker bedre uansett Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 er det en rimi i nærheten av tg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Pepsi max, cola light, tab osv: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) er det en rimi i nærheten av tg? hadde det vært det, så må du huske hvorfor du har fri fra jobb/skole... Jesus døde jo for 2004 år siden... sies det i hvertfall... Ca 1km unna, kanskje 800m så ligger det en statoil Endret 5. april 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå