BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 y0 folkens! Det er kjempe billig brus på Rimi nå, 69 kr + pant(2,50 * 11 = 27,50) for en hel kasse! Nesten valgfritt utvalg. Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 "Nesten" er vel nøkkelordet her. Pepsi Max er ikke blant det sortimentet. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Pepsi MAX ?! Hvis du liker fæl brus, så skal du få betale for det også ja Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pepsi Max må være tidenes jævligste brus. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pepsi Max er jo best! Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Enig. Men det er uansett en smakssak. LordTimmy; Vi kan vel si oss enig i at Dr. pepper er den verste, kan vi ikke? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 en drikker Pepsi Max kun fordi en er på slankekur.. Og så sier en at den smaker godt for unnskyldning. Det gjelder alle det. Slår aldri feil Tilbudet på Rimi er begrenset til Coca Cola produkter. Det gjør ikke meg no =) Coca cola Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pepsi Max er ikke noen slankedrikk for meg da. Men jeg er enig, Dr. Pepper er verst. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Jau, var nede på Rimi nå. Det er kun Coca Cola Company fabrikater. Men det gjør meg ingen ting, så lenge jeg får kjøpt Coca Cola og Fanta og Sprite billig så går det greit P.s. Cola Light eller Tab-Xtra som er den beste 'slanke' brusen da. Edit; det kan gå ann med vanlig Pepsi, men den bedritene MAX greiene.. Endret 3. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Drikker av og til Cola Light. Dersom den er skikkelig god og kald, kan den være mer forfriskende enn vanlig cola synes jeg. Men er delvis enig i det som blir sagt litt over. Jeg kjøper light for å begrense sukkerinntaket (da dette ikke er synonymt med slanking) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Cola light er snadder. Etter et par måneder med light-brus, merker jeg hvor avsindig mye sukker som er i vanlig brus. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Var det Cola der også? Jeg trenger en (to-tre) kasser cola til TG. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Er det ikke Ringnes som lager Coca Cola? Btw. tilbudet gjelder til 10.April -04 Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Etter et par måneder med light-brus, merker jeg hvor avsindig mye sukker som er i vanlig brus. Hear, hear!! Kunne strengt tatt ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Spesielt i sola og varmen er det godt med lett-brus. Du slukker tørsten bedre med vann en du gjør med øl ikke sant? (dårlig sammenligning ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dr.Pepper i wanna taste the soft BEAUTIFUL TASTE!!!!!!!!!!! OH YEAH!! DR PEPPAARR!!!!!!! YARR!! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dr.Pepper i wanna taste the soft BEAUTIFUL TASTE!!!!!!!!!!! OH YEAH!! DR PEPPAARR!!!!!!! YARR!! dr. pepper er best synes nå jeg og. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 dr. pepper er best synes nå jeg og. Tøs. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 dr. pepper er best synes nå jeg og. Tøs. bare fordi jeg ikke liker den fantasi drikken din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå