*Magnus* Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hei.. Hadde tatt meg noen øl i går, så jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg trur jeg hadde trykket på masse rart, slik at når jeg skal slå av pc'en, så får jeg en slik skjerm: Men. jeg kan leve med det, men jeg kan IKKE leve med det som kommer når jeg skal starte Pc'en. Da kommer det opp en slik Log In skjerm der jeg må skrive in bruker navn på passord,, men fant ut at jeg bare kunne trykke enter.. MEN jeg vil ha windowsen tilbake til normal. Så.. er det noen som vet HVA jeg skal gjøre får å få bort Log in skjermen, å at pc'en kommer innpå windows med en gang ? -Takker for svar Endret 3. april 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Windowsproblem --> Windowskategori. Flyttes Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Sjekk der og se hva du får til! Kontrollpanel => Brukerkontoer Personlig bruker jeg slik logon metode som du har fått nå. Synes det virker kjempebra! Men, smak og behag... Endret 3. april 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jøss! Den der hadde jeg aldri sett en gang. Man lærer mye rart av å følge med i dette forumet syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå