BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Men er ikke dette en garanti-sak? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 trur garantien har gått ut,dessuten veit jeg ikke hvor kvitteringen er... PS! jeg har nå søkt på microplex sine hjemmesider etter ny vifte,men finner ingenting.. noen som kan hjelpe med en link? takker masse for all hjelp jeg har fått,setter utrolig pris på det mvh Proppen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Denne skulle passe til kortet ditt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Denne passer til Geforce 4 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120742&cks=PRL .... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ok,tusen takk folkens sånn i forhold til montasje,er det bare å skru av den gamle vifte,dra den av kontakten,og sette på den nye? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ta av vifta og rese vekk pasta restene , påføre ny -sette på ny kjøler . En ting du bør teste før du kjøper ny vifte er om 12v pluggen fra skjermkortet gir strøm. .... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 med ett multimeter eller no da? mener du pluggen som den røde og den svarte ledningen inn til vifta går fra? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jepp multimeter eller f.eks en kabinett vifte som også går på 12v . Bare for å være sikker at det er spenning der , det kan jo også være det som er galt . .... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ja,tusen takk for hjelpen... var redd hele påske ferien var ødelagt,med tanke på at jeg ikke har råd til nytt skjermkort ...får håpe det er vifta... takk for all hjelp.. mvh Proppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå