Propaganda Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ok,har akkurat satt opp en pc her,og vifta på grafikkkortet vil ikke gå,noe som da medfører at kortet(kjøleribbene) blir veeeldig varme... det er ett siluron gforce 4 128 mb ddr ram ti 4600 kort... er det noe jeg har glemt å koble til,som f.eks power ledning,sånn at vifta går rundt? pls hjelp,sitter fast.. mvh Prop Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Altså, vet du om strømmen er koblet til? Ikke spør oss om du har koblet til strømmen eller ikke, for det vet vi seriøst ikke. Sjekk om strømmen står i. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 som sagt ovenfor,er det noe strøm jeg skal koble til?? jeg er ganske ny på dette, hvis det er en strøm kabel som skal kobles til,hvordan ser denne ut,hvor går den fra osv? Takker for all hjelp! mvh Prop Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hvis du må koble til en strømkabel så sitter det mest sannsynlig en kontakt på kortet... du vet vel bedre en oss om du har satt i strømmen el ikke... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 vel,kan dere svare på dette da? er det normalt å måtte koble til strøm til ett grafikk kort,eller koble til noe utenom å sette kortet i riktig slot på hovedkortet? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 På de fleste skjermkort idag er det en 3 eller 4 pins kontakt løsning bak på kortet. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er den kabelen i den røde ringen koblet på? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ja... det er den.... sjekket også om den satt godt,og det gjorde den... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Da virker ikke vifta di. Prøv å gi den en liten dytt mens maskina er i gang. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ok gjorde det,og det kan virke som om det er noe som stopper den,hvis du skjønner? dettte er da ett kort som har vært brukt før,og som har satt i en annen maskin nå,og da la jeg merke til at vifta ikke gikk...kan det være at det har samla seg så mye støv og drit,at vifta stopper? for den gikk litt rundt,også stoppa den.... mvh Prop Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvis det er litt støv og dritt, fjern DET ! :-) , det vil gjøre kortet gllaad Vær litt forsiktig. Overklokking.no har en støv_rense_veiledning. Sjkekk den LOZER Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Sikkert drit snurra seg inn i akslingen . Du må nok demontere . ..... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 er det stress å demontere? noe spesielt jeg burde passe meg for? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Hvis det er litt støv og dritt, fjern DET ! :-) , det vil gjøre kortet gllaad Vær litt forsiktig. Overklokking.no har en støv_rense_veiledning. Sjkekk den LOZER ok takk,skal se etter den Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Hvis det er litt støv og dritt, fjern DET ! :-) , det vil gjøre kortet gllaad Vær litt forsiktig. Overklokking.no har en støv_rense_veiledning. Sjkekk den LOZER veit du hvor denne er ? finner ikke jeg...har søkt på siden... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ok,skrudde av lokket som sitter på vifta til grafikkortet,blåste vifta og kjøleribba rein for støv ... men det hjalp ikke... vifta går fortsatt ikke... betyr dette at jeg må ha ett nytt skjermkort? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ingenting som ser ut til å ''være i veien''? (4 Poster på rad?) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nei, du m,å bare kjøpe en ny vifte. Sikker på at ledningen ikke er skadet? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ny vifte til skjermkort får du på Microplex for en billig penge... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Ny vifte til skjermkort får du på Microplex for en billig penge... takker så mye,tenkte tanken om at det må gå ann å få kjøpt ny vifte... skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå