iron_knuckle Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Skal ha ny pc snart men er ikke helt sikker på om jeg vill ha rd eller ddr ram. Det er allerede bestemt at jeg skal ha en P4 og har ingen planer om og overkloke. Er egentilg rambus så mye bedre. Tar også imot synspungter på hovedkort. Lenke til kommentar
Duke Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 jeg ville anbefalt DDR ram viss du ikke har planer om å bruke mye penger. RD ram er spinndyrt men d raskaste rammet jeg kjenner til nå for øyeblikket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hmm.. kjører selv rdram og mener den er knallbra.. er sykt rask... alt fungerer smertefritt.... og kjapt :razz: kjøp rd. hvis du har penger da.. men minimum 512... helst 1024.. skal selv kjøpe 512 til snart.... Nor_Beret Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Om du ikke skal klokke vil nok RD lønne seg. Er raskere enn DDR. Tok en rask sjekk og forskjellen på RD og DDR var bare ca 300 kr (512MB) Lenke til kommentar
Methcal Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Du kan jo klokke en del med rdram oxo... Jeg er storfornøyd med at jeg valgte rdram ivertfall. Og prisforskjellen er ganske liten om du ikke skal opp i 1024 mb ram da.... Mitt råd er rdram! Lenke til kommentar
oycob Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 så var d prisforskjeller på hk'et også da... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå