Slednecks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Pcen min er koblet til en router som der etter er koblet til den boxen der selve nettet kommer inn.. Jeg har to pcer koblet til så begge er koblet til routeren.. Det som er ploblemet er at jeg får ikke lastet ned noe som helst fra DC++ når jeg er koblet til routeren, men vist jeg kobler meg direkte til nett inngangen så funker det fint... Hva kan jeg gjøre for og få lastet gjennom routeren? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvilken type ruter har du. Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 En.. trendnet... 4porters... Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Du må åpne for portene (DC++) på routern, få noen som kan litt om dette gjøre det for deg... Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det står i bruksanvisningen. Prøv å logge deg på ruteren med IP adressen til ruteren. jeg har to stykker Belkin bruker ip 192.168.2.1 3com bruker 192.168.1.1 Jeg tipper at du har samme ip men må bytte ut nest siste tall med et annet. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det står i bruksanvisningen. Prøv å logge deg på ruteren med IP adressen til ruteren. jeg har to stykker Belkin bruker ip 192.168.2.1 3com bruker 192.168.1.1Jeg tipper at du har samme ip men må bytte ut nest siste tall med et annet. for å finne ut hvordan ip ruteren har kan du gå inn på start\kjør\cmd der skriver du ipconfig. på standardgateway ser du hva ipen til ruteren er. på min smc ruter er det:192.168.2.1 for å få dc++ til å virke må du vel sette opp nat, det står vel i bruksanvisningen hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå