Moul Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har ufrivillig fått et ekstra felt i verktøylinjene. Dette feltet heter "else surf", og består av et søkefelt, samt noen linker. Jeg har prøvd bl.a. Spybot, Adaware, CWShredder for å få fjernet dette. Desverre har ikke noen av disse lyktes med det. Håper derfor at noen har tips om hvordan jeg skal få fjernet dette. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) hva med å høyreklikke (på verktøylinjen) og hake av der det står else stuff, hvis det er mulig? Endret 3. april 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Moul Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jo, det fungerer. Men så fort jeg åpner IE på nytt igjen så er "Else Surf" der. Hadde derfor vært greit å få fjernet dette svineriet en gang for alle.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Last ned Ad-aware og kjør den da forsvinner svineriet... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har prøvd bl.a. Spybot, Adaware, CWShredder Hvilken versjon av Adaware? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hvilken versjon av Adaware? Den siste versonen av Ad-aware er vel 6.0 hvis jeg ikke tar feil... Her kan du finne den Endret 3. april 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Den siste versonen av Ad-aware er vel 6.0 hvis jeg ikke tar feil... Her kan du finne den Ja, men det sa ikke han noe om. Lenke til kommentar
Moul Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har prøvd bl.a. Spybot, Adaware, CWShredder Hvilken versjon av Adaware? Jeg har 6.0 Dette er etter hva jeg vet den nyeste versjonen. Lenke til kommentar
Moul Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Prøv Enigma popup stop. Takk for tipset! Jeg har nå nettopp installert og kjørt dette programmet. Det fant noe rusk og rask som de andre programmene ikke fant. MEN da jeg skulle fjerne styggedommen fikk jeg beskjed om at jeg må kjøpe programmet. Blir veldig glad for flere tips Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kontrollpanel-->legg til/fjern programmer Ligger det der? da kan du jo lett fjerne det.... Lenke til kommentar
Moul Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Kontrollpanel-->legg til/fjern programmer Ligger det der? da kan du jo lett fjerne det.... Nei, jeg har letet i legg til/fjern programmer uten å finne noe der. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå