Gå til innhold

Hva slaks driver til powercolor?

runela

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva slaks driver jeg burde bruke på powercolor 9800pro. Jeg har en masse problemmer med drivern som jeg bruker nå :no: Jeg hadde et 9000pro før det fynket helt fint, nå hakker det til og me på introfilmen til batllefiald vitenam. Det går nesten bedre når jeg bruker standar drivern i windows :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva slaks driver jeg burde bruke på powercolor 9800pro. Jeg har en masse problemmer med drivern som jeg bruker nå :no: Jeg hadde et 9000pro før det fynket helt fint, nå hakker det til og me på introfilmen til batllefiald vitenam. Det går nesten bedre når jeg bruker standar drivern i windows :cry:

Jeg bruker 4,3 drivern. Den funker helt fint, kanskje det trengs en formaterin?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva slaks driver jeg burde bruke på powercolor 9800pro. Jeg har en masse problemmer med drivern som jeg bruker nå :no: Jeg hadde et 9000pro før det fynket helt fint, nå hakker det til  og me på introfilmen til batllefiald vitenam. Det går nesten bedre når jeg bruker standar drivern i windows :cry:

Jeg bruker 4,3 drivern. Den funker helt fint, kanskje det trengs en formaterin?

Kanskje men syns det er litt rart. Dataen oppfører seg forsjelig fra driver til driver... Jeg lastet ned driiver fra guru3d og da ble d rare streker da jeg startet windows :no:

Lenke til kommentar
Bruk ATI sine nyeste driver, det skal funke. Mulig du har installert så mange forskjellige drivere at det er bare rot i din pc.

Skal prøve de ja :yes: Tror du jeg burde formatere før jeg instalerer de?

hvis du har rota det til, muligens, ja

det kan ikke skade uansett ;)

bare husk å avinstaller alt som heter drivere hver gang du skal installere nye.

ATI har kommet med en opsjon om avinstallering av drivere og ATI control panel i "legg til og fjern programmer" på kontroll panelet, så det er meget lett :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...