runela Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som vet hva slaks driver jeg burde bruke på powercolor 9800pro. Jeg har en masse problemmer med drivern som jeg bruker nå Jeg hadde et 9000pro før det fynket helt fint, nå hakker det til og me på introfilmen til batllefiald vitenam. Det går nesten bedre når jeg bruker standar drivern i windows Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvilken driver bruker du nå? Den nyeste driveren Catalyst 4.3 funker fint med med mitt 9600Pro med BF vietnam. Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg bruker den nyeste driveren som powercolor har lakt ut på sine sider Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som vet hva slaks driver jeg burde bruke på powercolor 9800pro. Jeg har en masse problemmer med drivern som jeg bruker nå Jeg hadde et 9000pro før det fynket helt fint, nå hakker det til og me på introfilmen til batllefiald vitenam. Det går nesten bedre når jeg bruker standar drivern i windows Jeg bruker 4,3 drivern. Den funker helt fint, kanskje det trengs en formaterin? Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Noen som vet hva slaks driver jeg burde bruke på powercolor 9800pro. Jeg har en masse problemmer med drivern som jeg bruker nå Jeg hadde et 9000pro før det fynket helt fint, nå hakker det til og me på introfilmen til batllefiald vitenam. Det går nesten bedre når jeg bruker standar drivern i windows Jeg bruker 4,3 drivern. Den funker helt fint, kanskje det trengs en formaterin? Kanskje men syns det er litt rart. Dataen oppfører seg forsjelig fra driver til driver... Jeg lastet ned driiver fra guru3d og da ble d rare streker da jeg startet windows Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Bruk ATI sine nyeste driver, det skal funke. Mulig du har installert så mange forskjellige drivere at det er bare rot i din pc. Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Bruk ATI sine nyeste driver, det skal funke. Mulig du har installert så mange forskjellige drivere at det er bare rot i din pc. Skal prøve de ja Tror du jeg burde formatere før jeg instalerer de? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Omega's egen 2530 versjon (4.3) www.omegacorner.com Lenke til kommentar
norrick Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Omega's egen 2530 versjon (4.3) www.omegacorner.com Yes! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Bruk ATI sine nyeste driver, det skal funke. Mulig du har installert så mange forskjellige drivere at det er bare rot i din pc. Skal prøve de ja Tror du jeg burde formatere før jeg instalerer de? hvis du har rota det til, muligens, ja det kan ikke skade uansett bare husk å avinstaller alt som heter drivere hver gang du skal installere nye. ATI har kommet med en opsjon om avinstallering av drivere og ATI control panel i "legg til og fjern programmer" på kontroll panelet, så det er meget lett Endret 3. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå