Gå til innhold

3D MARK TEST

(ODIN)

Anbefalte innlegg

hei.er ny her på forumet.men fikk et tips i går om å bruke 3dmark.har nå kjørt alle testene der jeg fikk en poengsum på 5337.har nettopp skiftet skjermkort fra nvidia 4800 ti til et radeon 9800 pro å ble litt overasket da jeg ikke så antydning til forbedrelse,føles faktisk heller ut som om maskinen yter dårligere enn før byttet. :scared::ermm: noen her som har erfaring med disse testene?? å kan fortelle meg hvilken score jeg bør se etter??veldig irriterende å føle at systemet ditt blir tregere når du oppgraderer.nå skal det også være sagt at det er først gang jeg har byttet skjermkort selv.muligens er det der feilen ligger? men alle testene og maskinen selv har registrert skjermkortet så jeg tror ikke jeg har installert det feil.har rett før testene formatert og installert maskinen på nytt

specen min

amd athlon 2400

hovedkort abit nf7 v2

skjermkort his radeon 9800 pro excalibur

ram 1024 m corsair 2700

til moderator,hvis jeg poster feil så beklager jeg flytt posten dit du vil bare vær så snill å ikke steng posten min trenger virkelig hjelp nå,har heller ikke råd til å kjøpe ny mus etter at den ene forsvant iblant sinne og frustrasjonen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.er ny her på forumet.men fikk et tips i går om å bruke 3dmark.har nå kjørt alle testene der jeg fikk en poengsum på 5337.har nettopp skiftet skjermkort fra nvidia 4800 ti til et radeon 9800 pro å ble litt overasket da jeg ikke så antydning til forbedrelse,føles faktisk heller ut som om maskinen yter dårligere enn før byttet. :scared::ermm: noen her som har erfaring med disse testene?? å kan fortelle meg hvilken score jeg bør se etter??veldig irriterende å føle at systemet ditt blir tregere når du oppgraderer.nå skal det også være sagt at det er først gang jeg har byttet skjermkort selv.muligens er det der feilen ligger? men alle testene og maskinen selv har registrert skjermkortet så jeg tror ikke jeg har installert det feil.har rett før testene formatert og installert maskinen på nytt

specen min

amd athlon 2400

hovedkort abit nf7 v2

skjermkort his radeon 9800 pro excalibur

ram 1024 m corsair 2700

til moderator,hvis jeg poster feil så beklager jeg flytt posten dit du vil bare vær så snill å ikke steng posten min trenger virkelig hjelp nå,har heller ikke råd til å kjøpe ny mus etter at den ene forsvant iblant sinne og frustrasjonen

Det er normal score det der, hvis du skal ha noe høyere score så er cpuen flaskehalsen.

Har du lastet ned nyeste drivere til hovedkort og skjermkort?

Anbefaler deg å ikke ha caps-look i topic.

Velkommen til forumet foresten-!

Lenke til kommentar
ja har installert de nye 4.3 catalysatordriverne fra ati.

fps er det samme

er det hardwaren min det er noe galt med?

takk for svarene forresten,setter pris på det

Du skriver at fps er det samme. Spiller du bare cs eller andre gamle spill som ikke krever grafikkort? Hvis du prøver Far Cry, Unreal 2004 eller Halo så vil du garantert merke forskjell

Endret av petter'n
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...