(ODIN) Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hei.er ny her på forumet.men fikk et tips i går om å bruke 3dmark.har nå kjørt alle testene der jeg fikk en poengsum på 5337.har nettopp skiftet skjermkort fra nvidia 4800 ti til et radeon 9800 pro å ble litt overasket da jeg ikke så antydning til forbedrelse,føles faktisk heller ut som om maskinen yter dårligere enn før byttet. noen her som har erfaring med disse testene?? å kan fortelle meg hvilken score jeg bør se etter??veldig irriterende å føle at systemet ditt blir tregere når du oppgraderer.nå skal det også være sagt at det er først gang jeg har byttet skjermkort selv.muligens er det der feilen ligger? men alle testene og maskinen selv har registrert skjermkortet så jeg tror ikke jeg har installert det feil.har rett før testene formatert og installert maskinen på nytt specen min amd athlon 2400 hovedkort abit nf7 v2 skjermkort his radeon 9800 pro excalibur ram 1024 m corsair 2700 til moderator,hvis jeg poster feil så beklager jeg flytt posten dit du vil bare vær så snill å ikke steng posten min trenger virkelig hjelp nå,har heller ikke råd til å kjøpe ny mus etter at den ene forsvant iblant sinne og frustrasjonen Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Med den hardwaren der så er vel 5.300 poeng ganske normalt i 3D mark 2003. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) 5337 er jo ingen dårlig scrore i 3dmarks '03? får du dårligere FPS i spill enn før du byttet kort, forresten? Endret 3. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hei.er ny her på forumet.men fikk et tips i går om å bruke 3dmark.har nå kjørt alle testene der jeg fikk en poengsum på 5337.har nettopp skiftet skjermkort fra nvidia 4800 ti til et radeon 9800 pro å ble litt overasket da jeg ikke så antydning til forbedrelse,føles faktisk heller ut som om maskinen yter dårligere enn før byttet. noen her som har erfaring med disse testene?? å kan fortelle meg hvilken score jeg bør se etter??veldig irriterende å føle at systemet ditt blir tregere når du oppgraderer.nå skal det også være sagt at det er først gang jeg har byttet skjermkort selv.muligens er det der feilen ligger? men alle testene og maskinen selv har registrert skjermkortet så jeg tror ikke jeg har installert det feil.har rett før testene formatert og installert maskinen på nytt specen min amd athlon 2400 hovedkort abit nf7 v2 skjermkort his radeon 9800 pro excalibur ram 1024 m corsair 2700 til moderator,hvis jeg poster feil så beklager jeg flytt posten dit du vil bare vær så snill å ikke steng posten min trenger virkelig hjelp nå,har heller ikke råd til å kjøpe ny mus etter at den ene forsvant iblant sinne og frustrasjonen Det er normal score det der, hvis du skal ha noe høyere score så er cpuen flaskehalsen. Har du lastet ned nyeste drivere til hovedkort og skjermkort? Anbefaler deg å ikke ha caps-look i topic. Velkommen til forumet foresten-! Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ja har installert de nye 4.3 catalysatordriverne fra ati. fps er det samme er det hardwaren min det er noe galt med? takk for svarene forresten,setter pris på det Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ja har installert de nye 4.3 catalysatordriverne fra ati.fps er det samme er det hardwaren min det er noe galt med? takk for svarene forresten,setter pris på det Du skriver at fps er det samme. Spiller du bare cs eller andre gamle spill som ikke krever grafikkort? Hvis du prøver Far Cry, Unreal 2004 eller Halo så vil du garantert merke forskjell Endret 3. april 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Feilpostet. Post på nytt i benchmarkkategorien under Overklokking du. I tillegg kan du da gjerne droppe CAPS, ellers stenges den også En bedre topic bør du også finne på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg