Slednecks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Bildene når du overfører dem til pcen på en Samsung E700 og alle de der? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Bildene når du overfører dem til pcen på en Samsung E700 og alle de der? fint at du har så beskrivende emnefelt da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 tatt på nyttårsaften med en Nokia 7650 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det bildet var ikke så hyggelig Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Flere hyggelige bilder...tatt med et Sony Ericsson MC25 eller hva det nå heter. Det som man klikker fast under T68i og lignende.. Syns egentlig det kameraet tok ganske greie bilder til å bare være en liten plast-dritt. Endret 3. april 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det var jo hyggelige bilder mitt er av ett returpunkt som ble påtent av en rakett Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det var jo hyggelige bilder mitt er av ett returpunkt som ble påtent av en rakett Hehe....mitt er av hvordan bilen til en kamerat av meg så ut etter at han fant ut at det var en god idé å prøve å ta av seg skoene i 80 km/t mens han kjørte bil... " " Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Bilde tatt med P800 fra bil, på 640 x 480 på maks innstillinger... En Ferrari ihvertfall, rakk ikke se hvilken... Endret 3. april 2004 av Danser_med_rever Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 En Ferrari ihvertfall, rakk ikke se hvilken... Rimelig sikker på at det er en Ferrari 308. Lenke til kommentar
@b Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 En Ferrari ihvertfall, rakk ikke se hvilken... Rimelig sikker på at det er en rød bil! Lenke til kommentar
thomas-e700 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 TROR DET ER EN RØD BIL ER IKKE SIKKER men er det noen av dekk som veit hvordan man overfører bilder fra mobilen til data med kabel og sånn?? har samsung e700... jeg vet det går ann å sende dem til mailen min, men jeg har kjøpt meg kabel så da hadde det vært litt greit å vite hvordan mann bruker det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Først må du få programmet til kabelen (du får d på samsung.se eller noe..) Deretter installerer du det og overfører det du vil ha...... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Sleng ut noe mer tøffe bilder a? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Her er et bilde av chinchillaen min, tatt med Nokia 3650: [img]http://www.dritbra.com/chinchilla/Cirkeline2.jpg[/img] [url="http://www.dritbra.com/chinchilla/"]Her er flere bilder![/url] Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) *fine dyret* Endret 6. april 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) ....jeg vet ikke om jeg syns det dyret var søtt eller ekkelt... Her er nok et bilde tatt med T68i, av en kamerat som trodde han var Notch Johnson på stranda i fjor. Fra Filippinene, tatt med 7250i som forøvrig har et ganske råttent kamera, T68-kameraet tok mye bedre bilder. Bilde 2: Slik ser det ut med et skikkelig kamera. Endret 6. april 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Bildene tatt med 7250i'en er jo nesten ubruklige, var skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Bildene tatt med 7250i'en er jo nesten ubruklige, var skikkelig dårlig. Ja jeg vet det. Når man har de på skjermen på mobilen bare så er de ganske greie, men til alt annet funker det dårlig. Det er verdt å nevne at jeg hadde hatt telefonen i ca. 18 timer da bildene ble tatt, så jeg var ikke dreven på å bruke det. Men uansett, som man ser er bildene tatt med det clip-on kameraet fra Sony Ericsson til 500 kroner milevis foran 7250 i kvalitet. Endret 6. april 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men uansett, som man ser er bildene tatt med det clip-on kameraet fra Sony Ericsson til 500 kroner milevis foran 7250 i kvalitet. Det skulle jo bare mangle da... Med en slik klump skulle det gått an å få bilder på minst 1 megapixel... Finnes jo kameraer i kredittkortstørrelser som tar OK bilder. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men uansett, som man ser er bildene tatt med det clip-on kameraet fra Sony Ericsson til 500 kroner milevis foran 7250 i kvalitet. Det skulle jo bare mangle da... Med en slik klump skulle det gått an å få bilder på minst 1 megapixel... Finnes jo kameraer i kredittkortstørrelser som tar OK bilder. Har et slikt "kreditkortkamera" også, det tar ikke akkurat imponerende bilder. Det er jo helt sikkert forskjeller på disse også, men jeg er glad jeg har et skikkelig kamera i tillegg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå