Gå til innhold

Hvordan blir kameramobilbildene seende ut på PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere hyggelige bilder...tatt med et Sony Ericsson MC25 eller hva det nå heter. Det som man klikker fast under T68i og lignende..

0011.jpg

0008.jpg

0006.jpg

0005.jpg

0003.jpg

0001.jpg

Syns egentlig det kameraet tok ganske greie bilder til å bare være en liten plast-dritt.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

TROR DET ER EN RØD BIL :p ER IKKE SIKKER ;)

men er det noen av dekk som veit hvordan man overfører bilder fra mobilen til data med kabel og sånn?? har samsung e700...

jeg vet det går ann å sende dem til mailen min, men jeg har kjøpt meg kabel så da hadde det vært litt greit å vite hvordan mann bruker det :) noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

:wow: ....jeg vet ikke om jeg syns det dyret var søtt eller ekkelt... :wow:

Her er nok et bilde tatt med T68i, av en kamerat som trodde han var Notch Johnson på stranda i fjor.

NothJohnson.jpg

Fra Filippinene, tatt med 7250i som forøvrig har et ganske råttent kamera, T68-kameraet tok mye bedre bilder.

Bilde_007.jpg

Bilde 2:

Bilde_010.jpg

Slik ser det ut med et skikkelig kamera.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Bildene tatt med 7250i'en er jo nesten ubruklige, var skikkelig dårlig.  :scared:

Ja jeg vet det. Når man har de på skjermen på mobilen bare så er de ganske greie, men til alt annet funker det dårlig. Det er verdt å nevne at jeg hadde hatt telefonen i ca. 18 timer da bildene ble tatt, så jeg var ikke dreven på å bruke det. Men uansett, som man ser er bildene tatt med det clip-on kameraet fra Sony Ericsson til 500 kroner milevis foran 7250 i kvalitet. :ermm:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Men uansett, som man ser er bildene tatt med det clip-on kameraet fra Sony Ericsson til 500 kroner milevis foran 7250 i kvalitet. :ermm:

Det skulle jo bare mangle da... Med en slik klump skulle det gått an å få bilder på minst 1 megapixel... Finnes jo kameraer i kredittkortstørrelser som tar OK bilder.

Lenke til kommentar
Men uansett, som man ser er bildene tatt med det clip-on kameraet fra Sony Ericsson til 500 kroner milevis foran 7250 i kvalitet.  :ermm:

Det skulle jo bare mangle da... Med en slik klump skulle det gått an å få bilder på minst 1 megapixel... Finnes jo kameraer i kredittkortstørrelser som tar OK bilder.

Har et slikt "kreditkortkamera" også, det tar ikke akkurat imponerende bilder. Det er jo helt sikkert forskjeller på disse også, men jeg er glad jeg har et skikkelig kamera i tillegg for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...