Kris1 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Noen som vet om dette hovedkortet støtter 1stk dobbel sided ram stick og 1st single sided? har 512 i den nå, men når jeg prøver å installere en 256 brikke låser sytemet seg. På forhånd takk ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei, PE er vel 865 brikkesettet fra Intel? Hvis du kjører Dual Channel oppsett må det være like, og parvis DDR ram innstallert. mvh roger Lenke til kommentar
norrick Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei, PE er vel 865 brikkesettet fra Intel?Hvis du kjører Dual Channel oppsett må det være like, og parvis DDR ram innstallert. mvh roger Det går sikkert greit det vettu på et 845PE chipsett... Til problemet: Har du testet med kun 256 brikken samt omrokkert rekkefølgen i slottene? Kortet skal ta doublesided minnemoduler, jeg hadde selv et 845PE kort som jeg brukte doublesided minnemoduler. Lenke til kommentar
Kris1 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 takk for svar. Kjøre begge alene går fint men ikke sammen. argh, kunne trengt de extra 256 for OFP Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er vel ikke støtte for Dual Oppsett på asus PE? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Det er vel ikke støtte for Dual Oppsett på asus PE? Nei det er det ikke og heller ikke på noen andre 845PE chipsett. Hadde det vært mulighet for å kjøre dual-channel så ville allikevel et slikt kort ha fungert i single-channel modus. Må nesten rødme på andres vegne. Endret 3. april 2004 av norrick Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er vel ikke støtte for Dual Oppsett på asus PE? Nei, dual var vel ikke kommet da dette kortet ble laget Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nei, det mente jeg også.. Lenke til kommentar
Kris1 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 <--- leser på esken..... Intel 845PE chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå